Önkiszolgáló kasszák, nyitott áras termékek
A néhány kasszát működtető üzletekben is megéri a pc-alapú pénztárgépek bevezetése – mondta el a Laurel Retail Konferencia második napjának délelőttjén tartott előadásban Görög Erzsébet, a Magyar Lapterjesztő Zrt. képviselője. A társaság a Laura kasszarendszert választotta, a bevezetés részleteiről, a megoldásszállítók feladatairól Szeip Zsolt, a Laurel Cégcsoport munkatársa beszélt.
Formabontó előadásra került sor a kereskedelmi rendszerek jövőjét taglaló szekció keretében a Laurel Retail Konferencia második napján, ugyanis két előadó közösen prezentálta a legújabb fejlesztéseket. Görög Erzsébet beszélt arról is, milyen a kapcsolat a pénztárgép, az eladó és a vevő között. Bemutatta a különböző evolúciós állomásokat, amelyeken keresztül a vevő és a kereskedő közötti személyes kontaktustól napjainkra eljutottunk az önkiszolgáló áruházakig.
A Magyar Lapterjesztő Zrt. munkatársa hangsúlyozta, hogy az 1-2 kasszát használó üzletek számára is megéri a pc-alapú kasszarendszer bevezetése, hiszen a kiszolgálás így is lehet gyors, azonban olyan további előnyök is nyerhetők, mint az alaposabb készletvezetés és a marketingtámogatás.
Szeip Zsolt, a Laurel munkatársa a jövő lehetőségeként az önkiszolgáló pénztárgépekről beszélt. A társaságnak a Tesco-ban már működik ilyen, teljesen önkiszolgáló megoldása. Ez az irány azért is fontos, mert a felmérések szerint a pénztárgépeknél töltött időből a fizetés teszi ki a legnagyobb részt, aminek az az oka, hogy manuális a munka.
Az elektronikus termékekről a szakember elmondta, egyre nagyobb az igény a szolgáltatók részéről a nyitott áras termékek kezelésére. Szeip Zsolt példaként a Vodafone egyenlegfeltöltését említette, amelynél már nemcsak meghatározott pénzösszegű feltöltőkártyát lehet vásárolni, hanem a vevő bármilyen összeget befizethet a számlájára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >