Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-gyártói tevékenységét a Nestlé annak érdekében, hogy gyorsítsa a növekedést – jelentette be a vállalat november 19- i tőkepiaci tájékoztatóján. A döntés része annak az átfogó stratégiának, amely a működés hatékonyságának javítását és a portfólió teljes potenciáljának kiaknázását célozza.
Az új egység Muriel Lienau, a Nestlé Waters Europe jelenlegi igazgatójának irányítása alatt Párizsban működik majd. A lépés érinti a vállalat híres ásványvízmárkáit, így a Perrier-t, a San Pellegrinót, az Acqua Pannát és a Pure Life-ot, valamint az ezekhez kapcsolódó prémium ízesített italokat, így például a Maison Perrier-t.
A Nestlé vezérigazgatója, Laurent Freixe, aki szeptemberben vette át a vállalat irányítását, hangsúlyozta, hogy a cél a portfólió további erősítése, az innováció hatékonyabbá tétele és a gyengén teljesítő területek kezelésére irányuló lépések megtétele. Az új menedzsment emellett megvizsgálja a stratégiai együttműködések lehetőségét az italüzletágban.
A Nestlé vízüzletága az első kilenc hónapban mérsékelt növekedést mutatott, amit főként a San Pellegrino folyamatos népszerűsége és a Perrier helyreálló értékesítési számai támogattak.
Költségcsökkentés
A vállalat ezen túlmenően legalább 2,5 milliárd svájci frank (2,83 milliárd dollár) költségmegtakarítást tervez 2027 végéig, hogy a megnövekedett befektetéseket finanszírozni tudja. Ez magában foglalja a „nyerő” márkákra és növekedési platformokra irányuló invesztíciókat, a reklám- és marketingtevékenységek fokozását, valamint a innováció fókuszának élesítését a nagyobb hatás és az „alulteljesítők” szisztematikus kezelése érdekében.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >