Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-gyártói tevékenységét a Nestlé annak érdekében, hogy gyorsítsa a növekedést – jelentette be a vállalat november 19- i tőkepiaci tájékoztatóján. A döntés része annak az átfogó stratégiának, amely a működés hatékonyságának javítását és a portfólió teljes potenciáljának kiaknázását célozza.
Az új egység Muriel Lienau, a Nestlé Waters Europe jelenlegi igazgatójának irányítása alatt Párizsban működik majd. A lépés érinti a vállalat híres ásványvízmárkáit, így a Perrier-t, a San Pellegrinót, az Acqua Pannát és a Pure Life-ot, valamint az ezekhez kapcsolódó prémium ízesített italokat, így például a Maison Perrier-t.
A Nestlé vezérigazgatója, Laurent Freixe, aki szeptemberben vette át a vállalat irányítását, hangsúlyozta, hogy a cél a portfólió további erősítése, az innováció hatékonyabbá tétele és a gyengén teljesítő területek kezelésére irányuló lépések megtétele. Az új menedzsment emellett megvizsgálja a stratégiai együttműködések lehetőségét az italüzletágban.
A Nestlé vízüzletága az első kilenc hónapban mérsékelt növekedést mutatott, amit főként a San Pellegrino folyamatos népszerűsége és a Perrier helyreálló értékesítési számai támogattak.
Költségcsökkentés
A vállalat ezen túlmenően legalább 2,5 milliárd svájci frank (2,83 milliárd dollár) költségmegtakarítást tervez 2027 végéig, hogy a megnövekedett befektetéseket finanszírozni tudja. Ez magában foglalja a „nyerő” márkákra és növekedési platformokra irányuló invesztíciókat, a reklám- és marketingtevékenységek fokozását, valamint a innováció fókuszának élesítését a nagyobb hatás és az „alulteljesítők” szisztematikus kezelése érdekében.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >