On-line televíziós adást indított a Marks&Spencer
A cég honlapjáról elérhető rövidfilmek között látható riport neves divattervezőkkel, divatbemutató, de borkóstolás rejtelmeibe is beavat minket a „Your M&S TV”.
Az on-line felület
komoly növekedési lehetőséget kínál
az áruházlánc számára, tavaly
karácsonykor az internetes értékesítés
29 százalékkal nőtt. A cégcsoport tervei
szerint a 2010-/11-es esztendőben már 500 millió
fontos forgalmat bonyolítanak a neten. Az új
szolgáltatás egyelőre csak tesztverzióban fut,
de a cég szóvivője szerint a „Your M&S TV” a
vállalatot és a vásárlókat
egyaránt dinamizálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >