On-line televíziós adást indított a Marks&Spencer
A cég honlapjáról elérhető rövidfilmek között látható riport neves divattervezőkkel, divatbemutató, de borkóstolás rejtelmeibe is beavat minket a „Your M&S TV”.
Az on-line felület
komoly növekedési lehetőséget kínál
az áruházlánc számára, tavaly
karácsonykor az internetes értékesítés
29 százalékkal nőtt. A cégcsoport tervei
szerint a 2010-/11-es esztendőben már 500 millió
fontos forgalmat bonyolítanak a neten. Az új
szolgáltatás egyelőre csak tesztverzióban fut,
de a cég szóvivője szerint a „Your M&S TV” a
vállalatot és a vásárlókat
egyaránt dinamizálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >