On-line televíziós adást indított a Marks&Spencer
A cég honlapjáról elérhető rövidfilmek között látható riport neves divattervezőkkel, divatbemutató, de borkóstolás rejtelmeibe is beavat minket a „Your M&S TV”.
Az on-line felület
komoly növekedési lehetőséget kínál
az áruházlánc számára, tavaly
karácsonykor az internetes értékesítés
29 százalékkal nőtt. A cégcsoport tervei
szerint a 2010-/11-es esztendőben már 500 millió
fontos forgalmat bonyolítanak a neten. Az új
szolgáltatás egyelőre csak tesztverzióban fut,
de a cég szóvivője szerint a „Your M&S TV” a
vállalatot és a vásárlókat
egyaránt dinamizálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >