On-line televíziós adást indított a Marks&Spencer
A cég honlapjáról elérhető rövidfilmek között látható riport neves divattervezőkkel, divatbemutató, de borkóstolás rejtelmeibe is beavat minket a „Your M&S TV”.
Az on-line felület
komoly növekedési lehetőséget kínál
az áruházlánc számára, tavaly
karácsonykor az internetes értékesítés
29 százalékkal nőtt. A cégcsoport tervei
szerint a 2010-/11-es esztendőben már 500 millió
fontos forgalmat bonyolítanak a neten. Az új
szolgáltatás egyelőre csak tesztverzióban fut,
de a cég szóvivője szerint a „Your M&S TV” a
vállalatot és a vásárlókat
egyaránt dinamizálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >