On-line közösséget épít a WU2 márka
Az EVM által 2007-ben elindított Wukiland közösségi oldalon eddig 45 ezren regisztrálták magukat.A 2007-ben az e-Festivalon a legjobb
szórakoztató szájtnak ítélt Wu2
márka portálon a látogatók cseveghetnek,
levelezhetnek, valamint a honlapról közvetlenül
elérhető Wukibutikban a Wu2 termékekről gyűjtött
kódokért cserébe ajándékokat is
kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >