On-line közösséget épít a WU2 márka
Az EVM által 2007-ben elindított Wukiland közösségi oldalon eddig 45 ezren regisztrálták magukat.A 2007-ben az e-Festivalon a legjobb
szórakoztató szájtnak ítélt Wu2
márka portálon a látogatók cseveghetnek,
levelezhetnek, valamint a honlapról közvetlenül
elérhető Wukibutikban a Wu2 termékekről gyűjtött
kódokért cserébe ajándékokat is
kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >