On-line közösséget épít a WU2 márka
Az EVM által 2007-ben elindított Wukiland közösségi oldalon eddig 45 ezren regisztrálták magukat.A 2007-ben az e-Festivalon a legjobb
szórakoztató szájtnak ítélt Wu2
márka portálon a látogatók cseveghetnek,
levelezhetnek, valamint a honlapról közvetlenül
elérhető Wukibutikban a Wu2 termékekről gyűjtött
kódokért cserébe ajándékokat is
kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >