Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
A sörgyár magyarországi leányvállalatának focis hírportálja (www.championsplanet.hu) a Bajnokok Ligája történéseiről, illetve történelméről szolgáltat információt.
A honlapot, melyen olvasható
Hajdú B. István sportriporter helyszíni
tudósításokat tartalmazó blogja is,
különböző internetes oldalakon hirdeti a cég,
de a keresőmarketing kampánynak köszönhetően a
sörhöz, szórakozáshoz, focicsapatokhoz, híres
játékosokhoz kapcsolódó kulcsszavak
esetén is előkelő helyre kerül a Heineken hírportálja.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >