On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
A sörgyár magyarországi leányvállalatának focis hírportálja (www.championsplanet.hu) a Bajnokok Ligája történéseiről, illetve történelméről szolgáltat információt.
A honlapot, melyen olvasható
Hajdú B. István sportriporter helyszíni
tudósításokat tartalmazó blogja is,
különböző internetes oldalakon hirdeti a cég,
de a keresőmarketing kampánynak köszönhetően a
sörhöz, szórakozáshoz, focicsapatokhoz, híres
játékosokhoz kapcsolódó kulcsszavak
esetén is előkelő helyre kerül a Heineken hírportálja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >