Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
A sörgyár magyarországi leányvállalatának focis hírportálja (www.championsplanet.hu) a Bajnokok Ligája történéseiről, illetve történelméről szolgáltat információt.
A honlapot, melyen olvasható
Hajdú B. István sportriporter helyszíni
tudósításokat tartalmazó blogja is,
különböző internetes oldalakon hirdeti a cég,
de a keresőmarketing kampánynak köszönhetően a
sörhöz, szórakozáshoz, focicsapatokhoz, híres
játékosokhoz kapcsolódó kulcsszavak
esetén is előkelő helyre kerül a Heineken hírportálja.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >