Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
On-line foci portállal erősíti a márkanevet a Heineken
A sörgyár magyarországi leányvállalatának focis hírportálja (www.championsplanet.hu) a Bajnokok Ligája történéseiről, illetve történelméről szolgáltat információt.
A honlapot, melyen olvasható
Hajdú B. István sportriporter helyszíni
tudósításokat tartalmazó blogja is,
különböző internetes oldalakon hirdeti a cég,
de a keresőmarketing kampánynak köszönhetően a
sörhöz, szórakozáshoz, focicsapatokhoz, híres
játékosokhoz kapcsolódó kulcsszavak
esetén is előkelő helyre kerül a Heineken hírportálja.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >