Omnichannel tesztüzletek a Walmarttól
Új módszerekkel kísérletezik a Walmart: a cég négy üzletében próbálja ki az omnichannel üzemmódot, amely egyrészt megkönnyíti a működést, másrészt az alkalmazottaknak is egyszerűbb lesz az online és az in-store vásárlók kiszolgálása.

Egyszerre offline és online
A diszkontóriás négy boltjában teszteli az új techológiákat, digitális eszközöket és fizikai újításokat. Az üzletek próbahelyszínekként funkcionálnak majd annak érdekében, hogy a Walmart képes legyen egyetlen bolton belül fizikai üzletként és online kiszolgálóközpontként működni.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dél-Afrikában nyit üzleteket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

