Omnichannel tesztüzletek a Walmarttól
Új módszerekkel kísérletezik a Walmart: a cég négy üzletében próbálja ki az omnichannel üzemmódot, amely egyrészt megkönnyíti a működést, másrészt az alkalmazottaknak is egyszerűbb lesz az online és az in-store vásárlók kiszolgálása.

Egyszerre offline és online
A diszkontóriás négy boltjában teszteli az új techológiákat, digitális eszközöket és fizikai újításokat. Az üzletek próbahelyszínekként funkcionálnak majd annak érdekében, hogy a Walmart képes legyen egyetlen bolton belül fizikai üzletként és online kiszolgálóközpontként működni.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >