Omnichannel tesztüzletek a Walmarttól
Új módszerekkel kísérletezik a Walmart: a cég négy üzletében próbálja ki az omnichannel üzemmódot, amely egyrészt megkönnyíti a működést, másrészt az alkalmazottaknak is egyszerűbb lesz az online és az in-store vásárlók kiszolgálása.

Egyszerre offline és online
A diszkontóriás négy boltjában teszteli az új techológiákat, digitális eszközöket és fizikai újításokat. Az üzletek próbahelyszínekként funkcionálnak majd annak érdekében, hogy a Walmart képes legyen egyetlen bolton belül fizikai üzletként és online kiszolgálóközpontként működni.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >