Omnichannel tesztüzletek a Walmarttól
Új módszerekkel kísérletezik a Walmart: a cég négy üzletében próbálja ki az omnichannel üzemmódot, amely egyrészt megkönnyíti a működést, másrészt az alkalmazottaknak is egyszerűbb lesz az online és az in-store vásárlók kiszolgálása.

Egyszerre offline és online
A diszkontóriás négy boltjában teszteli az új techológiákat, digitális eszközöket és fizikai újításokat. Az üzletek próbahelyszínekként funkcionálnak majd annak érdekében, hogy a Walmart képes legyen egyetlen bolton belül fizikai üzletként és online kiszolgálóközpontként működni.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Dél-Afrikában nyit üzleteket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európában toboroz piacterére kereskedőket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Radioaktív szennyeződést találtak egy népszerű termékben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >