Omnichannel tesztüzletek a Walmarttól
Új módszerekkel kísérletezik a Walmart: a cég négy üzletében próbálja ki az omnichannel üzemmódot, amely egyrészt megkönnyíti a működést, másrészt az alkalmazottaknak is egyszerűbb lesz az online és az in-store vásárlók kiszolgálása.

Egyszerre offline és online
A diszkontóriás négy boltjában teszteli az új techológiákat, digitális eszközöket és fizikai újításokat. Az üzletek próbahelyszínekként funkcionálnak majd annak érdekében, hogy a Walmart képes legyen egyetlen bolton belül fizikai üzletként és online kiszolgálóközpontként működni.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >