Omega 3 már üditőitalban is
A norvég halolaj specialista Pharmalogica magas Omega 3 tartalmú üdítőitalokat dobott piacra. Az értékesítési helyek száma fél év alatt 200-ról 1100-ra nőtt.
A gyermekeknek és felnőtteknek
egyaránt ajánlott Smartfish egy adagja 300 mg EPA-t,
200 mg DHA-t és 100 mg DPA-t tartalmaz. A termék
jelenleg csak a norvég piacon elérhető, de tárgyalások
folynak amerikai és kínai bevezetéséről
is. Németországi bemutatkozása még idén
várható.
Hasonló beltartalommal bír
a három hete piacra került mandarin és licsi ízű
szénsavas MyOmega, amely egyelőre csak Norvégiában
kapható, az átlagos üdítőitaloknál
másfélszer drágábban, 2 euróért.
A 2003-ban alapított
Pharmalogica termékeihez norvég halolajat használ,
melyet kapszulás változatban az észak-európai
országon kívül Hon Kongban, Kínában
és Szingapúrban is értékesít.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >Szamos praliné szaloncukor- és marcipán szaloncukor-válogatás
A Szamos marcipán és praliné szaloncukrok ízvilága válogatásban összegyűjtve az…
Tovább olvasom >