A POPAI jelenti – OMA AWARDS 2017
Az OMA (Outstanding Merchandising Achievement) Awards szobrocskája az üzletekben található display-k kiválóságának elismert szimbóluma több mint 50 éve. Számunkban a food kategória idei legsikeresebb megoldásaiból válogattunk.
Italok és sör
Tartós display kategória: ARANY
Mort Subite Summer
Mini Sörfőzde – International Display
Ügyfél: Gutenberg Networks
Pályázó: Bish Creative Display
Snack
Féltartós display kategória: ARANY
Frito-Lay Summer Fun
Piknik asztal display
Ügyfél: Frito-Lay Inc.
Pályázó: Bish Creative Display
Szupermarket
Időszakos display kategória: ARANY
Stella Artois karácsonyi display
Ügyfél: Anheuser-Busch In-Bev
Pályázó: Rapid Display
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >