A POPAI jelenti – OMA AWARDS 2017
Az OMA (Outstanding Merchandising Achievement) Awards szobrocskája az üzletekben található display-k kiválóságának elismert szimbóluma több mint 50 éve. Számunkban a food kategória idei legsikeresebb megoldásaiból válogattunk.
Italok és sör
Tartós display kategória: ARANY
Mort Subite Summer
Mini Sörfőzde – International Display
Ügyfél: Gutenberg Networks
Pályázó: Bish Creative Display
Snack
Féltartós display kategória: ARANY
Frito-Lay Summer Fun
Piknik asztal display
Ügyfél: Frito-Lay Inc.
Pályázó: Bish Creative Display
Szupermarket
Időszakos display kategória: ARANY
Stella Artois karácsonyi display
Ügyfél: Anheuser-Busch In-Bev
Pályázó: Rapid Display
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >MOHU: több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza az indulás óta a REpont rendszerén keresztül
Több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza a…
Tovább olvasom >