Oltásra buzdít a SPAR
A 14 000 munkavállalót foglalkoztató SPAR Magyarország nem teszi kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, de arra buzdítja minden egyes dolgozóját, hogy lehetőség szerint oltassa be magát. A vállalat emellett minden működési területén kötelezővé teszi a munkavállalók számára a maszkhasználatot a vásárlók és a dolgozók védelme érdekében.
„A SPAR Magyarország az egyik legnagyobb foglalkoztató Magyarországon, mintegy 14 000 embernek adunk munkát, akiknek az egészségvédelme kiemelten fontos számunkra. Vállalati közösségünkben nem tesszük kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, mert bízunk abban, hogy valamennyi dolgozónk megérti az egyéni felelősségvállalás fontosságát. A SPAR éppen ezért arra buzdítja minden munkatársát, legyen szó áruházi kollégáról vagy irodai dolgozóról, hogy éljen az ingyenes védőoltás lehetőségével, hiszen ez az egyetlen hatékony módja a járvány elleni védekezésnek. A vállalat munkavállalói akár munkaidőben is felvehetik az oltást, ha éppen akkorra kapnak időpontot”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Hatékony védekezés
A SPAR a világjárvány kitörésekor az elsők között tett hatékony lépéseket a fertőzésveszély enyhítése érdekében, hiszen a lakosság élelmiszerrel történő ellátása stratégiai fontosságú terület. A védőeszközök – maszkok, kesztyűk, fertőtlenítőszerek – biztosításán túl leheletvédő plexiket telepített a pénztárakhoz, s megtöbbszörözte a napi takarítások és fertőtlenítések számát az áruházakban. A SPAR a védekezés hatékony eszközeként tekint a védőoltásra és a maszkhasználatra, ezért javasolja az oltakozást és teszi kötelezővé minden működési területen a maszkhasználatot kollégái számára, középpontba helyezve a vásárlók és munkatársak biztonságát. A maszkot a SPAR biztosítja a dolgozók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >