Oltásra buzdít a SPAR
A 14 000 munkavállalót foglalkoztató SPAR Magyarország nem teszi kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, de arra buzdítja minden egyes dolgozóját, hogy lehetőség szerint oltassa be magát. A vállalat emellett minden működési területén kötelezővé teszi a munkavállalók számára a maszkhasználatot a vásárlók és a dolgozók védelme érdekében.
„A SPAR Magyarország az egyik legnagyobb foglalkoztató Magyarországon, mintegy 14 000 embernek adunk munkát, akiknek az egészségvédelme kiemelten fontos számunkra. Vállalati közösségünkben nem tesszük kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, mert bízunk abban, hogy valamennyi dolgozónk megérti az egyéni felelősségvállalás fontosságát. A SPAR éppen ezért arra buzdítja minden munkatársát, legyen szó áruházi kollégáról vagy irodai dolgozóról, hogy éljen az ingyenes védőoltás lehetőségével, hiszen ez az egyetlen hatékony módja a járvány elleni védekezésnek. A vállalat munkavállalói akár munkaidőben is felvehetik az oltást, ha éppen akkorra kapnak időpontot”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Hatékony védekezés
A SPAR a világjárvány kitörésekor az elsők között tett hatékony lépéseket a fertőzésveszély enyhítése érdekében, hiszen a lakosság élelmiszerrel történő ellátása stratégiai fontosságú terület. A védőeszközök – maszkok, kesztyűk, fertőtlenítőszerek – biztosításán túl leheletvédő plexiket telepített a pénztárakhoz, s megtöbbszörözte a napi takarítások és fertőtlenítések számát az áruházakban. A SPAR a védekezés hatékony eszközeként tekint a védőoltásra és a maszkhasználatra, ezért javasolja az oltakozást és teszi kötelezővé minden működési területen a maszkhasználatot kollégái számára, középpontba helyezve a vásárlók és munkatársak biztonságát. A maszkot a SPAR biztosítja a dolgozók számára.
Kapcsolódó cikkeink
SPAR: 1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolcon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl is az Élelmiszerbank mellé állt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősek nagy része bizonytalan abban, hogy elegendő fehérjét fogyaszt-e
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

