Olimpiai láz a Tescóban
Az áruházlánc vonzó akciókkal készült a 2012 nyári olimpiai játékokra, a sportesemény ideje alatt kedvező áron kínálja a sporteszközöket, TV készülékeket, valamint a különböző ízesítésű söröket és ropogtatnivalókat. A sör a hagyományosan kimutatható szezonalitást is meghaladó mennyiségben fogyott a Tesco áruházakban. A sportrendezvénynek köszönhetően a sporteszközök és a chipsek is jól teljesítettek, mindkét kategóriában mintegy 10% forgalmi emelkedés tapasztalható az eladott mennyiségek terén.
A Tesco az idei nyári szezonban széles választékot kínál sporteszközökből, bízva abban, hogy az olimpiai játékoknak köszönhetően egyre többen kapnak kedvet a sportoláshoz. Kerékpárok, ezekhez tartozó kiegészítők, kosár-, foci- és röplabdák, kapuk, palánkok, ütős sporteszközök (tollas, tenisz, asztalitenisz), úszás és búváreszközök, fitneszgépek és kiegészítők kedvezményes áron megtalálhatók a Tesco áruházak polcain. Az ötkarikás játékok idején az úszás és kerékpár kiegészítők a Hónap Sztárja elnevezésű akciósorozat állandó szereplőivé váltak. Minden termékkategóriában megtalálhatók a Tesco sajátmárkás sporteszközei is, melyek közül a legkedveltebbek a One body és az Active Equipment márkájú termékek.
A Gyurta Dániel által szerzett aranyérem a vásárlók számára is meghozta a kedvet az úszáshoz, melynek köszönhetően az úszáshoz kapcsolódó termékek forgalma közel 70%-kal nőtt a tavalyi forgalomhoz képest. Az úszás termékkategória mellett a vásárlók a kerékpárokat és fitnesz eszközöket részesítik előnyben, de a labdajátékokhoz szükséges sportszerek népszerűsége is folyamatosan növekszik. A Tesco áruházak által kínált sport termékkategóriákat tekintve az az idei forgalom közel 10%-kal emelkedett a tavalyi eladásokhoz képest.
A sportjátékok követéséhez a Tesco többféle méretű és típusú Tv készülékeket is kínál nagyon kedvezményes áron. A Tesco legnagyobb áruházaiban a HD-ready LCD-től a Full HD smart 3D LED TV-ig minden típus megtalálható. A vásárlók nagyobb méretben (42” és a felett) a népszerű márkákat részesítik előnyben, míg kisebb méretben (26” és az alatt) az úgynevezett B márkákat kedvelik, elsősorban a kedvező áruk miatt. Ilyen kategória a Tesco sajátmárkás TV-je, a Technika TV is, ami rendkívül széles választékban megtalálható a boltokban. A Tesco augusztus közepétől számos TV készüléket 0% THM-mel kínál, az áruházlánc jelentős forgalomnövekedésre ezekben a hetekben számít.
A nemzetközi sportesemény idején a sporteszközök mellett jobban fogy a sör is, mely termékek kínálatát a Tesco a nyári hónapok közeledtével megújította: az áruházlánc több mint 200 különböző sörrel várja vásárlóit. A hőség beköszöntével és a nyári olimpia játékoknak köszönhetően az eladott sörök forgalma közel 20 %-kal nőtt a Tesco áruházakban. A nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök átvették a vezető szerepet, a kedvező ár-érték arányuknak köszönhetően ma már keresettebbek, mint üveges társaik.
Az olimpiai játékok idején a ropogtatnivalók eladása is növekedett, a versenyek ideje alatt a Tesco áruházaiban többféle ízesítésű chips (sajtos, újhagymás, hagymás-tejfölös, baconos, paprikás, sós, mézes-mustáros, fűszeres pikáns, chilis, ketchupos, chilis-lime-os) közül válogathatnak a vásárlók. A chipsek mellett az olajos magvak és a pattogatott kukoricák is nagyon népszerűek. A Tesco hetek óta folyamatosan akciós árakon kínálja a snackeket; a sportjátékok és a kedvező árak hatására ennél a termékkörnél 10%-os forgalomnövekedés tapasztalható.
A Tesco nemcsak az olimpiához kapcsolódó termékekkel, de élő olimpiai közvetítéssel is kedvezni kíván sportkedvelő vásárlóinak. A hazai Tesco hipermarketekben található TV falakon a vásárlók minden nap este 20 óráig folyamatosan követhetik a nemzetközi sporteseményt, így vásárlás közben sem maradnak le a magyar sportolók londoni szerepléséről.
A Tesco a magyar paralimpiai csapat arany fokozatú támogatójaként a paralimpiai játékokról szóló összefoglalókat is közvetíteni kívánja hipermarketjeiben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >