Öleléskuponnal nehéz elnyerni a “Legjobb munkahely” címet, na de halpedikűrrel?
A Rossmann és az Artificial Group friss együttműködésének első megvalósult projektje egy employer branding videó, ami görbe tükröt állít a mondvacsinált munkahelyi előnyöknek.

Részlet a videókampányból
A Rossmann 2022-ben elnyerte a Legjobb Munkahely címet, melyre most új, május elejétől elérhető online videós kampányával szórakoztatóan, humorosan hívja fel a munkakeresők figyelmét.
„Kreatív oldalról folyton keressük a lehetőségeket, ahol helye és célja van a humornak egy reklámban. Ritka együttállás, amikor már a brief is egyértelműen arra mozdítja a gondolkodást, hogy szórakoztató és vicces film készüljön, ahogy ez a Rossmann employer branding videójánál is történt.”
– mesélte Länger Vera, az Artificial Group kreatív igazgatója.
A Rossmann filmje elrugaszkodik klasszikus employer branding fogásoktól, és szórakoztatóan mutat rá, mi lehet az, ami olyan vonzóvá tesz egy munkahelyet, hogy díjat is kap ezért. Valójában a munkáltató és a munkavállaló gyakran teljesen mást gondol előnynek. Minél távolabb vannak a két oldal elképzelései, annál szürreálisabbnak tűnik az egész munkavállalói szemszögből, ha pedig rá is teszünk egy kis lapáttal, szinte lehetetlen komolyan venni, annyira komikussá válik.
A videó betekintést ad egy elképzelt cég ötletelésébe, ahol a válságcsapat azon agyal, hogyan nyerjék el legközelebb ők a Rossmann elől a legjobb munkahelye díjat. Ahogy repkednek az elborult ötletek arról, vajon minek örülnek majd a dolgozók, viccesen túlzó kontrasztot állít a Rossmann által képviselt, kézzelfogható értékekkel, amik tényleges kitüntetést érdemeltek. Az eredmény egy szórakoztató, megmosolyogtató videó lett, abszurdan felnagyított, mégis ismerős és átélhető helyzetkomikummal – összekacsintás a Rossmann és a leendő dolgozói között.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Rossmann Magyarország 2022-ben kiérdemelte a Legjobb Munkahely címet. Ez azért is különösen nagy öröm számunkra, mert ez az elismerés a munkatársaink anonim visszajelzésein alapul. Ez egy nagyon erős visszajelzés a kollégáinktól arra vonatkozóan, hogy mennyire jó a Rossmann csapatához tartozni és nálunk dolgozni. Ezt az érzést szerettük volna kicsit rendhagyó módon megosztani mindazokkal, akik (még) nem nálunk dolgoznak. Büszkék vagyunk arra, hogy munkatársaink nagyon jól érzik magukat a Rossmann által teremtett munkakörnyezetben és vállalati kultúrában.”
– mesélte Kiss Judit, a Rossmann HR vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >