Olcsóbban kínálja a Lidl a húsvéti sonkákat
Az idei húsvéti időszakban a tavalyi évhez képest szinte minden sonkát olcsóbban kínál a Lidl, mely az ünnephez közeledve nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak. A vállalat előzetes kalkulációi alapján idén 10%-kal magasabb forgalomra számít ebben a termékkategóriában.
A diszkontlánc számára fontos, hogy minden esetben széles választékkal várja vásáróit, így az idei húsvéti kínálatban is a sonkák széles palettáját kínálja. Ennek köszönhetően megtalálhatóak mind a pulykából, mind pedig a sertésből készült termékek, melyek változatos elkészítési formákban kerülnek a polcokra. Sőt, a méltán népszerű Hazánk Kincsei saját márkás és egyéb, magyar beszállítóktól érkező termékek nem csak a kiváló minőségre jelentenek garanciát, hanem a klasszikus hazai ízvilágra is.
„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink számára mindig a lehető legkedvezőbb árú, ugyanakkor magas minőségű termékeket kínáljuk. A húsvéthoz közeledve 14-féle sonkából választhatnak a fogyasztók, melyek közül 10 alacsonyabb áron vásárolható meg, egy termék esetében változatlan marad az ár, illetve két újdonság is bekerült a kínálatba. Áremelkedés, melynek mértéke 5%, egyetlen terméknél mutatkozik. Bízunk benne, hogy ezzel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a családi ünnep a lehető legszebb legyen.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat a sonkák esetében a tavalyi évhez képest 10%-kal nagyobb forgalomra számít, de felkészült a növekő keresletre, áruellátása maximálisan biztosított az egyéb termékeket tekintve is. Mindemellett kiemelt figyelmet fordít arra is, hogy minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut és megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét. Az áruházlánc 2013-ban – összhangban a kormányzati törekvésekkel – életre hívta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, melynek eredményeként mára már 437 magyar beszállító partnerrel dolgozik együtt és immár rendkívül széles palettáról, több mint 3800 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >