Olcsóbb, polcra helyezett okos utántöltőkkel kísérletezik a Lidl
Az egyesült királyságbeli üzleteiben polcokra helyezett okos mosószer-utántöltőkkel kísérletezik a Lidl, hogy ezzel csökkentse a műanyagmennyiséget, és spóroljon vásárlóinak alkalmanként 20 pennyt.
Az országban a maga nemében első kísérletben a vásárlók „okos” tasakokba töltve vásárolhatnak mosószert a polcon elhelyezett automata, érintőképernyős utántöltő-készülékből. Az utántöltő-állomás a boltkapacitást akár 300%-kal is növelheti, hiszen 66 egyszer használatos mosószerflakon helyét foglalva több mint 245 tasakot képes megtölteni.
Az Algramo technológiájával a Lidl rögzítheti, hogy hányszor kerül egy tasak újratöltésre, és mennyi csomagolóanyag válik szükségtelenné a kísérlet során.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Fülep Zsolt lett az Év Agrárembere 2024-ben
2025 február 21-én, a mezőgazdasági szakma legnagyobb elismerését, az „Év…
Tovább olvasom >