Olcsóbb, polcra helyezett okos utántöltőkkel kísérletezik a Lidl
Az egyesült királyságbeli üzleteiben polcokra helyezett okos mosószer-utántöltőkkel kísérletezik a Lidl, hogy ezzel csökkentse a műanyagmennyiséget, és spóroljon vásárlóinak alkalmanként 20 pennyt.
Az országban a maga nemében első kísérletben a vásárlók „okos” tasakokba töltve vásárolhatnak mosószert a polcon elhelyezett automata, érintőképernyős utántöltő-készülékből. Az utántöltő-állomás a boltkapacitást akár 300%-kal is növelheti, hiszen 66 egyszer használatos mosószerflakon helyét foglalva több mint 245 tasakot képes megtölteni.
Az Algramo technológiájával a Lidl rögzítheti, hogy hányszor kerül egy tasak újratöltésre, és mennyi csomagolóanyag válik szükségtelenné a kísérlet során.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta legnagyobb logisztikai központját Spanyolországban a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az Év Vidéki Vállalkozói díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

