Olcsóbb márkákkal és otthoni zöldségtermesztéssel spórolnak az amerikaiak
A megkérdezettek 57 százaléka olcsóbb márkákra váltott, 23 százalék leszokott a dohányzásról, és nagyjából ugyanennyien foglalkoznak az otthoni zöldségtermesztés gondolatával – derül ki a Pew Research Center friss felmérésből.
Az ezer megkérdezett 57 százaléka olcsóbb márkákat választ és diszkontokban vásárol 23 százalék letette a cigarettát, és sokan visszavettek alkoholfogyasztási szokásaikból, különösen a vendéglátóegységekben fogy kevesebb szesz. A felmérésben résztvevők ötöde gy próbál spórolni, hogy kevesebbet telefonál, és nagyjából hasonló százalék vette komolyan fontolóra, hogy ezentúl saját kertjében termessze meg a saját maga és családja számára szükséges zöldségeket és gyümölcsöket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >