Olaszos íz a gasztronómiának
Új ízzel, a Bitter Rossóval bővül a tonik és gyömbér üdítőjével már régóta sikeres Kinley márka. Az üdítő a gasztronómiában megkérdőjelezhetetlen olasz stílus jegyében fogant: amaretto aroma, szénsav, rubinszín és izgalmasan frissítő hatás jellemzi.
A Kinley Bitter Rossót a Coca-Cola Magyarország csak a vendéglátóegységekben forgalmazza.
– Partnereinket plakátokkal és asztali gúlákkal segítjük, hogy minél nagyobb legyen közös sikerünk az újdonság bevezetésével – mondta Nagy Enikő, a Kinley márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >