Olasz stílusikon Magyarországon
Megnyílt az Emporio Peroni, a Peroni Nastro Azzurro exkluzív üzlete Budapest legdivatosabb sugárútján, az Andrássy úton, olyan ikonikus olasz márkák közelében, mint a Gucci, az Armani vagy a Dolce & Gabbana.
A bolt kialakítása hűen tükrözi a márka eleganciáját és stílusosságát, és a kirakatban megtekinthető az olasz stílusikonnak számító prémium sört, a Peroni Nastro Azzurrót.
Az egyedülálló üzletmegnyitón Osvárt Andrea Olaszországban élő színésznő, Gianni Annoni olasz étteremtulajdonos és Tombor Zoltán divatfotós adta át az első Magyarországra érkező Peroni Nastro Azzurro szállítmányt.
„Az Emporio Peroni szalon várakozásaink szerint nagy feltűnést fog kelteni a stílus iránt rajongók körében. Ezzel az üzlettel szeretnénk bemutatni, hogy a Peroni Nastro Azzurro sokkal több, mint egy szuperprémium sör: egy igazi olasz stílusikon, ami legalább olyan divatos és stílusos, mint az Andrássy úton megtalálható többi olasz márka. A termék kiváló minősége és olasz eredete tükröződik a környezetben és az üzlet berendezésében; ezzel is az szeretnénk hangsúlyozni, hogy a Peroni Nastro Azzurro az olasz stílus része a maga könnyedségével, eleganciájával” – tette hozzá Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
„Nagyon büszke vagyok, hogy a Dreher Sörgyárak portfoliója tovább gyarapszik, és idén bevezethetjük a Peroni Nastro Azzurrót Magyarországon, amellyel tovább szeretnénk erősíteni piaci pozíciónkat a prémium márkák között” – mondta Gary Whitlie, a Dreher Sörgyárak elnök-vezérigazgatója.
A Peroni Nastro Azzurro magyarországi bevezetését a Magyarországi Olasz Kereskedelmi Kamara is üdvözölte.
Az Emporio Peroni még további két hétig lesz megtekinthető az Andrássy úton.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >