Olasz piacvezető a San Benedetto
A soft drinkek piacán a San Benedetto átvette a vezetést Olaszországban. A cég tavaly a teljes eladásból 15,1%-ban vette ki a részét. 1,1%-os piaci növekedése mögött azonban nemcsak az áll, hogy az ásványvizeik a legkeresettebbek (10,7%), de a jegesteáik is piacvezetők (28,9%). A cukormentes szénsavas üdítőik (30,5%) és sportitalaik (34,5%) sem találtak legyőzőre.
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >