Olasz piacvezető a San Benedetto
A soft drinkek piacán a San Benedetto átvette a vezetést Olaszországban. A cég tavaly a teljes eladásból 15,1%-ban vette ki a részét. 1,1%-os piaci növekedése mögött azonban nemcsak az áll, hogy az ásványvizeik a legkeresettebbek (10,7%), de a jegesteáik is piacvezetők (28,9%). A cukormentes szénsavas üdítőik (30,5%) és sportitalaik (34,5%) sem találtak legyőzőre.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindult a Kaufland online piactere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olaszországban vezeti be az Illycaffè a Coffee-B rendszert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az olasz idegenforgalomban dolgozók eltérően értékelik a nyári szezon eredményeit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új kommunikációs vezető a Novartis Magyarországnál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >