Olasz piacvezető a San Benedetto
A soft drinkek piacán a San Benedetto átvette a vezetést Olaszországban. A cég tavaly a teljes eladásból 15,1%-ban vette ki a részét. 1,1%-os piaci növekedése mögött azonban nemcsak az áll, hogy az ásványvizeik a legkeresettebbek (10,7%), de a jegesteáik is piacvezetők (28,9%). A cukormentes szénsavas üdítőik (30,5%) és sportitalaik (34,5%) sem találtak legyőzőre.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Liga párt európai képviselője: nem lehet mecsetet nyitni üzlethelyiségben vagy pizzériában
A hatályos olasz törvények szerint az országban nem lehet mecsetet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >