Olasz ikonok és rajongóik találkozása az Etele Plázában
A Peroni Nastro Azzurro 0.0% büszkén jelenti be, hogy a Scuderia Ferrari HP együléses replika versenyautója mellett az olasz csapat versenyruháját is megtekinthetik azok az autósportrajongók, akik ellátogatnak az Etele Plázába július 15-e és 21-e között. A merészebbek versenyzői képességeiket is próbára tehetik a helyszínre kihelyezett szimulátorokban, játszhatnak ajándékért és megkóstolhatják a szuperprémium alkoholmentes sört, a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-t, amely az év eleje óta a Scuderia Ferrari HP partnere.
A Peroni Nastro Azzurro 0.0% az év elején jelentett be többéves globális partneri együttműködést a Scuderia Ferrari HP csapattal. Ennek keretében a Magyar Nagydíj tiszteletére az Etele Plázában kaphatnak ízelítőt a hazai autósportrajongók a nagymúltú olasz istálló mindennapjaiból július 15-e és 21-e között.
Budapest legújabb bevásárlóközpontjának földszintjén, a Nagy Átrium területen testközelből vehetik szemügyre a látogatók a Scuderia Ferrari HP egyik replika versenyautóját. Mi több, aki szeretné kipróbálni, milyen lehet úgy versenyezni, mint a Scuderia Ferrari HP pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz, most a helyszínen tesztelheti, mennyire jók ehhez az adottságai, hiszen két szimulátoron is ki lehet próbálni, milyen egy Formula-1-es autóban ülni és azt vezetni.
Szintén nagyon érdekesnek ígérkezik a július 15-ére időzített helyszíni kerekasztalbeszélgetés, ahol Szujó Zoltán szakkommentátor-műsorvezető Nagy Dániel autóversenyzőt és autós influenszert kérdezi majd, és természetesen az érdeklődők is tehetnek fel kérdéseket.
A versengő szelleműeket tízkérdéses kvíz is várja, a legügyesebbeknek bizonyulókat pedig trendi Peroni Nastro Azzurro 0.0% baseball sapkával jutalmazzák. A helyszínen meg lehet majd kóstolni a Peroni Nastro Azzurro 0.0%-t is, az Asahi Europe & International-hez tartozó Peroni Italia olasz sörgyár alkoholmentes termékét.
„Célunk, hogy a két olasz ikon partnerségén keresztül a magyar fogyasztókhoz és rajongókhoz is közelebb hozzuk a versenyzés élményét és a szenvedélyes olasz stílust. A verseny lelkesítő pillanataihoz ajánljuk a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-t, amely minőségi alapanyagokból, köztük a jellegzetes Nostrano dell’Isola kukoricából készül és felemelő ízélményt nyújt a mai kor fogyasztójának. Ez a szuperprémium termék kiváló alternatíva lehet akkor is, amikor az alkalom alkoholmentes sört kíván meg”
– mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkák marketingmenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Évente százezer forintot költünk LEGO-ra
A LEGO világa Magyarországon is hatalmas népszerűségnek örvend, és nem…
Tovább olvasom >Ennyire tartják környezetbarátnak a hazai üzleteket a magyarok
Tízből négy vidéki és fővárosi válaszadó (40%) egyetért abban, hogy…
Tovább olvasom >Kilométereket sétálunk a plázákban, ha elég nagy a kuponos akció – hazai felmérés
Általában 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >