Olasz élelmiszerek nemzetközi piacra
A Coop Italia egy új céget hozott létre, melynek feladata, hogy összekapcsolja az olasz élelmiszergyártókat és a nemzetközi vásárlókat. A Coop Italian Food névre keresztelt cég sajátmárkás termékein keresztül szeretné bevezetni nemzetközi piacra az olasz élelmiszer-különlegességeket. A vezérigazgató, Marco Pedroni elmondta:
– A cél, hogy a sajátmárkás termékek piacán 27%-os részesedésünket 30%-ra növeljük.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >