Olasz élelmiszerek nemzetközi piacra
A Coop Italia egy új céget hozott létre, melynek feladata, hogy összekapcsolja az olasz élelmiszergyártókat és a nemzetközi vásárlókat. A Coop Italian Food névre keresztelt cég sajátmárkás termékein keresztül szeretné bevezetni nemzetközi piacra az olasz élelmiszer-különlegességeket. A vezérigazgató, Marco Pedroni elmondta:
– A cél, hogy a sajátmárkás termékek piacán 27%-os részesedésünket 30%-ra növeljük.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >