Olasz élelmiszerek nemzetközi piacra
A Coop Italia egy új céget hozott létre, melynek feladata, hogy összekapcsolja az olasz élelmiszergyártókat és a nemzetközi vásárlókat. A Coop Italian Food névre keresztelt cég sajátmárkás termékein keresztül szeretné bevezetni nemzetközi piacra az olasz élelmiszer-különlegességeket. A vezérigazgató, Marco Pedroni elmondta:
– A cél, hogy a sajátmárkás termékek piacán 27%-os részesedésünket 30%-ra növeljük.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >