Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz Casalasco élelmiszergyártónak adja el németországi Knorr tésztaszószait.
Az Unilever, amely az elmúlt időszakban több márkát, például az Unoxot és a Conimexet is értékesítette, a jövőben az alaptevékenységeire kíván összpontosítani. A német piacon népszerű, növényi alapú prémium „Tomato al Gusto” és „Speciale al Gusto” termékcsaládok 2025. március 1-jén kerülnek a Casalasco tulajdonába. A 12 hónapos átmeneti időszakban a vevő továbbra is használhatja a Knorr márkanevet e tésztaszószokhoz – számolt be a Retail Detail.
A Pomì, Pomito és De Rica márkáiról ismert Casalasco paradicsom alapú termékekre specializálódott, és 2023-ban 630 millió eurós árbevételt ért el. A németországi disztribúciót a Hengstenberggel együttműködve valósítja meg, amely az Oro di Parma márkával vezető szerepet tölt be a paradicsomkonzervek piacán.
Fontos megjegyezni, hogy az Unilever Food Solutions üzletágának németországi ügyfélkörét a tranzakció nem érinti.
Kapcsolódó cikkeink
Backwerk – a német pékség kínálta kényelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Upcycling élelmiszer-kategóriát vezet be kínálatába a Knuspr Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FAO: csökkentek a globális élelmiszerárak szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigor jön a trappista és a vadkovászos fronton – új rendelet védi a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >