Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 17. 09:43

Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz Casalasco élelmiszergyártónak adja el németországi Knorr tésztaszószait.

Az Unilever, amely az elmúlt időszakban több márkát, például az Unoxot és a Conimexet is értékesítette, a jövőben az alaptevékenységeire kíván összpontosítani. A német piacon népszerű, növényi alapú prémium „Tomato al Gusto” és „Speciale al Gusto” termékcsaládok 2025. március 1-jén kerülnek a Casalasco tulajdonába. A 12 hónapos átmeneti időszakban a vevő továbbra is használhatja a Knorr márkanevet e tésztaszószokhoz – számolt be a Retail Detail.

A Pomì, Pomito és De Rica márkáiról ismert Casalasco paradicsom alapú termékekre specializálódott, és 2023-ban 630 millió eurós árbevételt ért el. A németországi disztribúciót a Hengstenberggel együttműködve valósítja meg, amely az Oro di Parma márkával vezető szerepet tölt be a paradicsomkonzervek piacán.

Fontos megjegyezni, hogy az Unilever Food Solutions üzletágának németországi ügyfélkörét a tranzakció nem érinti.

Kapcsolódó cikkeink