Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz Casalasco élelmiszergyártónak adja el németországi Knorr tésztaszószait.
Az Unilever, amely az elmúlt időszakban több márkát, például az Unoxot és a Conimexet is értékesítette, a jövőben az alaptevékenységeire kíván összpontosítani. A német piacon népszerű, növényi alapú prémium „Tomato al Gusto” és „Speciale al Gusto” termékcsaládok 2025. március 1-jén kerülnek a Casalasco tulajdonába. A 12 hónapos átmeneti időszakban a vevő továbbra is használhatja a Knorr márkanevet e tésztaszószokhoz – számolt be a Retail Detail.
A Pomì, Pomito és De Rica márkáiról ismert Casalasco paradicsom alapú termékekre specializálódott, és 2023-ban 630 millió eurós árbevételt ért el. A németországi disztribúciót a Hengstenberggel együttműködve valósítja meg, amely az Oro di Parma márkával vezető szerepet tölt be a paradicsomkonzervek piacán.
Fontos megjegyezni, hogy az Unilever Food Solutions üzletágának németországi ügyfélkörét a tranzakció nem érinti.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németország legmodernebb önkiszolgáló boltja a Rewe Ready
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >