Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz Casalasco élelmiszergyártónak adja el németországi Knorr tésztaszószait.
Az Unilever, amely az elmúlt időszakban több márkát, például az Unoxot és a Conimexet is értékesítette, a jövőben az alaptevékenységeire kíván összpontosítani. A német piacon népszerű, növényi alapú prémium „Tomato al Gusto” és „Speciale al Gusto” termékcsaládok 2025. március 1-jén kerülnek a Casalasco tulajdonába. A 12 hónapos átmeneti időszakban a vevő továbbra is használhatja a Knorr márkanevet e tésztaszószokhoz – számolt be a Retail Detail.
A Pomì, Pomito és De Rica márkáiról ismert Casalasco paradicsom alapú termékekre specializálódott, és 2023-ban 630 millió eurós árbevételt ért el. A németországi disztribúciót a Hengstenberggel együttműködve valósítja meg, amely az Oro di Parma márkával vezető szerepet tölt be a paradicsomkonzervek piacán.
Fontos megjegyezni, hogy az Unilever Food Solutions üzletágának németországi ügyfélkörét a tranzakció nem érinti.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja Graze márkáját az Unilever a Katjes Internationalnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban csökkent a kiskereskedelmi forgalom októberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >50 millió fontot ruház brit gyárába a Magnum Ice Cream Company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
