Olajban vagy olaj nélkül?
Tízből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat. Többségük (78%) úgy gondolja, hogy ezen termékek népszerűsége legfőképpen a könnyű és gyors elkészíthetőségben rejlik – derül ki a VALDOR megbízásából készített friss, országos reprezentatív kutatásból.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A megkérdezettek közel fele a gyorsfagyasztott, panírozott húsok esetén is ragaszkodik a „jól bevált” módszerhez: ezt is bő olajban süti meg, mert úgy véli, így lesz csak tökéletes a végeredmény. Jelentős az ellentábor is, nagyjából ugyanannyian (45%) vannak olyanok – a fiatalabbak között még többen (64%) –, akik inkább az olaj nélkül, sütőben vagy air fryerben való elkészítést preferálják, mert úgy gondolják, így egészségesebb lesz az étel.
– Azok teszik jobban, akik az olaj nélküli sütést részesítik előnyben, ugyanis a gyorsfagyasztott rántott húsok jellemzően készre sütöttek, így nincs szükség további olajra az elkészítésükhöz. A VALDOR termékek csomagolásán fel is tüntetjük az olaj nélküli elkészítési módot. Ez alapján elkészítve a végeredmény tökéletes lesz: jól átsült, de mégsem száraz hús és ropogós panír. Arról nem is beszélve, hogy ha nem olajjal sütünk, nem lesz olajszag sem a lakásban – mondta el a VALDOR képviseletében Dén Melinda, kiemelt termék- és csomagolásfejlesztési vezető.
A kutatásban választ adó magyar felnőtt lakosság csupán 11%-a gondolja azt, hogy a boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokból a széles íz- és terméktípus-választéknak köszönhetően változatos ételeket lehet készíteni. Ez az eredmény azért meglepő, mert a választék elég széles. A hagyományos natúr rántott hús és a cordon bleu mellett ma már számtalan izgalmas variánssal biztosíthatjuk a család változatos étkezését, jelezte Dén Melinda. //
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >