Olajban vagy olaj nélkül?
Tízből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat. Többségük (78%) úgy gondolja, hogy ezen termékek népszerűsége legfőképpen a könnyű és gyors elkészíthetőségben rejlik – derül ki a VALDOR megbízásából készített friss, országos reprezentatív kutatásból.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A megkérdezettek közel fele a gyorsfagyasztott, panírozott húsok esetén is ragaszkodik a „jól bevált” módszerhez: ezt is bő olajban süti meg, mert úgy véli, így lesz csak tökéletes a végeredmény. Jelentős az ellentábor is, nagyjából ugyanannyian (45%) vannak olyanok – a fiatalabbak között még többen (64%) –, akik inkább az olaj nélkül, sütőben vagy air fryerben való elkészítést preferálják, mert úgy gondolják, így egészségesebb lesz az étel.
– Azok teszik jobban, akik az olaj nélküli sütést részesítik előnyben, ugyanis a gyorsfagyasztott rántott húsok jellemzően készre sütöttek, így nincs szükség további olajra az elkészítésükhöz. A VALDOR termékek csomagolásán fel is tüntetjük az olaj nélküli elkészítési módot. Ez alapján elkészítve a végeredmény tökéletes lesz: jól átsült, de mégsem száraz hús és ropogós panír. Arról nem is beszélve, hogy ha nem olajjal sütünk, nem lesz olajszag sem a lakásban – mondta el a VALDOR képviseletében Dén Melinda, kiemelt termék- és csomagolásfejlesztési vezető.
A kutatásban választ adó magyar felnőtt lakosság csupán 11%-a gondolja azt, hogy a boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokból a széles íz- és terméktípus-választéknak köszönhetően változatos ételeket lehet készíteni. Ez az eredmény azért meglepő, mert a választék elég széles. A hagyományos natúr rántott hús és a cordon bleu mellett ma már számtalan izgalmas variánssal biztosíthatjuk a család változatos étkezését, jelezte Dén Melinda. //
Kapcsolódó cikkeink
Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >