Oláh Alexandra lett a Jófogás.hu marketingigazgatója
Augusztus 1-től Oláh Alexandra felel a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary marketingtevékenységéért. A szakember eddig marketingmenedzserként erősítette az apróhirdetési portál csapatát.
Alexandra a Jófogás elindulása után néhány hónappal, még 2010-ben érkezett a vállalathoz. Eleinte amellett, hogy a hirdetéseket ellenőrző reviewerként vett részt a munkában, a social media tevékenység ellátása is az ő feladata volt. 2012 óta pedig marketingmenedzserként a kampányok kidolgozásában, szolgáltatások fejlesztésében is aktív szerepet vállalt. Új pozíciójában a marketingrészleg irányítása mellett a stratégiai marketing feladatokért, a brand további erősítéséért, valamint a kampányokért felel majd.
„Alexandra eddigi életútja a cégnél, valóban pozitív példa lehet bárki előtt: a Jófogás indulásától kezdve itt dolgozik, kevesen tudnak nála többet az apróhirdetési portálról. Az utóbbi években bebizonyította, hogy ötletei, stratégiai látásmódja és termékismerete alapján keresve sem találhatnánk megfelelőbb embert a marketingigazgatói pozícióra” – mondta el a kinevezés kapcsán Palocsay-Zubor Géza, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.
A terület korábbi vezetője, Juhász Attila, 2014 májusától július végéig töltötte be az igazgatói posztot. A szakember a továbbiakban a Borháló franchise szombathelyi üzletének egyik tulajdonosaként folytatja pályafutását, valamint egyéb marketing projektekkel foglalkozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >