Okostelefonos scanelést tesztel az Aldi Nord Hollandiában
A Retail Optimiser beszámolója szerint az Aldi Nord egyik hollandiai üzletében az árucikkek okostelefonos scannelését teszteli. A Tilburg közelében működő üzletben a vásárlók az Aldi applikációban található egyik opció választásával maguk olvashatják be a kiválasztott termékek kódját.
Az Aldi most először veti be Scan&Go technológiáját, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók Apple Pay, Google Pay vagy iDeal fizetési móddal egyenlítsék ki bolti számlájukat.
Emellett hibrid fizetésre is lehetőségük van: scannelhetik a megvásárolni kívánt termékeket saját okostelefonjukkal, majd a kasszánál egy QR-kód beolvasásával a terminálnál kártyával is fizethetnek.
A termékeket ugyanakkor önkiszolgáló kasszáknál is scannelhetik.
A rendszer bevezetése kapcsán az Aldi a többek között a REWE-vel is együttműködő osztrák Shopreme technológiáját választotta, és azt a visszajelzésektől függően más üzletekben, illetve európai piacokon is bevezetheti.
Az Aldi egyébként Utrechtben tavaly július óta kísérletezik 100%-ban autonóm üzlettel, mely projektben a Trigo Vision a vállalat technológiai partnere.
Az Aldi abban bízik, hogy a Hollandiában futó két projekt megfelelő rálátást biztosít az üzletek számára elérhető különböző technológiákra.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >