Okostelefonos scanelést tesztel az Aldi Nord Hollandiában
A Retail Optimiser beszámolója szerint az Aldi Nord egyik hollandiai üzletében az árucikkek okostelefonos scannelését teszteli. A Tilburg közelében működő üzletben a vásárlók az Aldi applikációban található egyik opció választásával maguk olvashatják be a kiválasztott termékek kódját.
Az Aldi most először veti be Scan&Go technológiáját, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók Apple Pay, Google Pay vagy iDeal fizetési móddal egyenlítsék ki bolti számlájukat.
Emellett hibrid fizetésre is lehetőségük van: scannelhetik a megvásárolni kívánt termékeket saját okostelefonjukkal, majd a kasszánál egy QR-kód beolvasásával a terminálnál kártyával is fizethetnek.
A termékeket ugyanakkor önkiszolgáló kasszáknál is scannelhetik.
A rendszer bevezetése kapcsán az Aldi a többek között a REWE-vel is együttműködő osztrák Shopreme technológiáját választotta, és azt a visszajelzésektől függően más üzletekben, illetve európai piacokon is bevezetheti.
Az Aldi egyébként Utrechtben tavaly július óta kísérletezik 100%-ban autonóm üzlettel, mely projektben a Trigo Vision a vállalat technológiai partnere.
Az Aldi abban bízik, hogy a Hollandiában futó két projekt megfelelő rálátást biztosít az üzletek számára elérhető különböző technológiákra.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Megvan, hol nyitja első magyar üzletét a Mere
Az orosz Mere áruházlánc rövidesen megnyitja első magyarországi üzletét a…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >