Okostelefon a vásárlók nyomon követésére
Ahogy néhány éve az érintőképernyős telefon ördöngösségnek tűnt, úgy ma a gondolatolvasó vásárlói kutatás tűnik hihetetlennek. Pedig a Fortinet (biztonságtechnika) és az Euclid (vásárláselemzés) új, kifejezetten kiskereskedelmi környezetre tervezett technológiájával mindez elérhető.
Termékük, az Euclid Zero olyan rendszer, amely a mobiltelefonok egyedi MAC-azonosítóját érzékeli és követi nyomon a boltban, így információt szolgáltat a haladási útvonal, a vásárlási aktivitás és a vásárlói hűség tényezőiről. A generálódó adatok ismét a mostanában sokat emlegetett „Big Data” (túl sok adat) kérdéskörébe esnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >