Okostelefon a vásárlók nyomon követésére
Ahogy néhány éve az érintőképernyős telefon ördöngösségnek tűnt, úgy ma a gondolatolvasó vásárlói kutatás tűnik hihetetlennek. Pedig a Fortinet (biztonságtechnika) és az Euclid (vásárláselemzés) új, kifejezetten kiskereskedelmi környezetre tervezett technológiájával mindez elérhető.
Termékük, az Euclid Zero olyan rendszer, amely a mobiltelefonok egyedi MAC-azonosítóját érzékeli és követi nyomon a boltban, így információt szolgáltat a haladási útvonal, a vásárlási aktivitás és a vásárlói hűség tényezőiről. A generálódó adatok ismét a mostanában sokat emlegetett „Big Data” (túl sok adat) kérdéskörébe esnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >