Okospolc segíti az eladást
Intelligens szoftver segíti a kereskedők munkáját, amely az áruház forgalmi adatai és számos egyéb paraméter elemzése után megmutatja, mely terméket hová érdemes elhelyezni a polcokon, hogy hatékonyabban lehessen azt értékesíteni.
– A rendszer ismeri a termékek méreteit, így abban is segít, hogy kihelyezésüket optimalizálja, ezzel elkerülhető a zsúfoltság és a vásárlók is kényelmesebbnek érzik a bolti környezetet. A szoftver a fogyási adatok alapján jelzi, mikor érdemes utánrendelni. Így elkerülhető a túlzott raktározás, de a készlet idő előtti kifogyása is – ismertette Bessenyei István, a megoldást Magyarországon forgalmazó Laurel cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.
A megoldás a Symphony EYC terméke. A társaság mostantól szorosan együttműködik a Laurel cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon. Többek között olyan rendszereket is készít, amelyek a manapság hazánkban is egyre inkább elterjedő Click&Collect szolgáltatásokat támogatják. Ez annyit jelent, hogy a vásárló egy webáruházban kiválasztja, mit szeretne egy adott boltban megvásárolni, leadja a rendelést, majd – mire a boltba ér – ott előkészítik azt.
Nemzetközi esettanulmányok szerint a Symphony kereskedelmi rendszereinek használata 10-15 százalék termelékenységnövekedést eredményezhet. Használatukkal a kiskereskedőknél 35 százalékkal csökkent a káló mennyisége, a készlethiány pedig 1 százalék alá esett. A gyártók 9 százalékos forgalomnövekedést könyvelhettek el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >