Okos vizespalack jelez a sportolóknak, mikor időszerű inniuk
A PepsiCo részeként működő amerikai sportitalmárka, a Gatorade új palackot dobott piacra, amely nyomon követi a felhasználó hidratációs szükségleteit és felvillanó kupakjával jelez a sportolónak, amikor innia kell.
A Gx termékcsalád részét képező Smart Gx vizespalackhoz és annak okos kupakjához tartozik egy kiegészítő alkalmazás és izzadságtapasz, melyek segítségével a valós időben képes mérni a hidratáltsági szintet és jelezni, ha az pótlásra szorul.
A személyre szabott javaslatok a felhasználók izzadságtapaszról és az alkalmazásról gyűjtött adatokra épülnek. A Gatorade azt állítja, hogy a palack a világ első intelligens, mérésre alkalmas puha palackja világító kupakkal.
A vállalat szóvivője elmondta, hogy várakozásaik szerint a Smart Gx palack nagy hatással lesz a csomagolóiparra, mégpedig azért, mert a hétköznapi sportolók számára is nagyon fontos a folyadékpótlás és egy ezt támogató okos palack így most bárki számára elérhető otthoni használatra is.
Smart Gx palack ránézésre ugyanolyan, mint bármely átlagos vizes palack, de más intelligens fitneszfunkciókhoz hasonlóan ez az új okos palack is csatlakoztatható egy eszközhöz. A kapcsolódás kizárólag iOS-es Gatorade Gx appon keresztül hozható létre, amely a vállalat szerint „személyre szabott táplálkozási és edzési platform, amely a sportolóknak a teljesítménnyel kapcsolatos céljaikat segít elérni”.
Szinkronizálást követően az alkalmazás elkezdi nyomon követni az egyén napi fejlődését a kupakon található érzékelők segítségével, és még azt is megmondja, hogy mennyi ital maradt a palackban.
Az intelligens palack jelzi a felhasználónak, ha újra kell tölteni és pontos mérési adatokat szolgáltat a felhasználó hidratáltságáról a nap folyamán. A kupak belsejében több kis LED található, amelyek jelzik a felhasználók napi fogyasztását, és időről időre emlékeztetik őket, hogy igyanak.
A Gx alkalmazásban megtekinthető a felhasználó összes fontos egészségügyi adata és az azok közötti összefüggések is. A Smart Gx palack beépített, USB-n keresztül tölthető akkumulátorról működik, és a cég állítása szerint egy feltöltés három-öt napra elegendő. A felhasználói élmény érdekében a vásárlók nevüket is a palackba gravíroztathatják.
A vállalat úgy véli, hogy az új intelligens vizes palack segítségével a márka az élvonalba fog tartozni a jövőben, ha a hidratáltság megőrzéséről van szó.
A Smart Gx palackkal szemben felmerült egyetlen kifogás az, hogy nem alkalmas forró vagy rendkívül hideg folyadékok tárolására, mert azok károsíthatják a kupakot. Tehát forró tea vagy jeges kávé szóba sem jöhet.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >