„Okos” mosószer-utántöltő állomásokat helyez ki üzleteiben a Lidl
Az Algramóval együttműködésben indított a Lidl hat hónapos kísérleti projektet, melyben érintőképernyős, önműködő mosószer-utántöltő állomásokat helyez el üzleteiben a mosószerrészlegen. A kizárólag a Lidl saját márkás mosószereit árusító automaták az első vásárlást követően alkalmanként 20 penny megtakarítást hoznak a vásárlóknak. A mosószerhez az első alkalommal egy utántölthető Formil flakon jár, mely nagy sűrűségű polietilén (HDPE) felhasználásával készült, és 100%-ban újrahasznosítható.
Az automatából négyféle mosószer tölthető, és a fizetés a töltést követően a gép által nyomtatott vonalkód alapján történik a kasszánál.
Azon túl, hogy ezzel csökkenhet a mosószerek fogyasztói ára, a Lidl közlése szerint az első használatot követő minden egyes használatkor 59 grammnyi műanyag spórolható meg.
Kapcsolódó cikkeink
Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >