„Okos” mosószer-utántöltő állomásokat helyez ki üzleteiben a Lidl
Az Algramóval együttműködésben indított a Lidl hat hónapos kísérleti projektet, melyben érintőképernyős, önműködő mosószer-utántöltő állomásokat helyez el üzleteiben a mosószerrészlegen. A kizárólag a Lidl saját márkás mosószereit árusító automaták az első vásárlást követően alkalmanként 20 penny megtakarítást hoznak a vásárlóknak. A mosószerhez az első alkalommal egy utántölthető Formil flakon jár, mely nagy sűrűségű polietilén (HDPE) felhasználásával készült, és 100%-ban újrahasznosítható.
Az automatából négyféle mosószer tölthető, és a fizetés a töltést követően a gép által nyomtatott vonalkód alapján történik a kasszánál.
Azon túl, hogy ezzel csökkenhet a mosószerek fogyasztói ára, a Lidl közlése szerint az első használatot követő minden egyes használatkor 59 grammnyi műanyag spórolható meg.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >