„Okos” mosószer-utántöltő állomásokat helyez ki üzleteiben a Lidl
Az Algramóval együttműködésben indított a Lidl hat hónapos kísérleti projektet, melyben érintőképernyős, önműködő mosószer-utántöltő állomásokat helyez el üzleteiben a mosószerrészlegen. A kizárólag a Lidl saját márkás mosószereit árusító automaták az első vásárlást követően alkalmanként 20 penny megtakarítást hoznak a vásárlóknak. A mosószerhez az első alkalommal egy utántölthető Formil flakon jár, mely nagy sűrűségű polietilén (HDPE) felhasználásával készült, és 100%-ban újrahasznosítható.
Az automatából négyféle mosószer tölthető, és a fizetés a töltést követően a gép által nyomtatott vonalkód alapján történik a kasszánál.
Azon túl, hogy ezzel csökkenhet a mosószerek fogyasztói ára, a Lidl közlése szerint az első használatot követő minden egyes használatkor 59 grammnyi műanyag spórolható meg.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >