Okos megoldások születtek a MATE x Penny ötletversenyen
Kétmillió forint összdíjazású, többfordulós hallgatói ötletversenyt rendeztek a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem és a PENNY üzletlánc együttműködésével. A tavasszal kiírt megmérettetésen bemutatott projektötletek fókuszában olyan kommunikációs megoldások álltak, amelyek a 18-25 éves korosztály körében tehetik még népszerűbbé az üzletlánc 229 megújult üzletét, valamint a 2019-hez képest 30 százalékkal kibővült termékpalettáját.
Még 2022 tavaszán kötött együttműködési megállapodást a MATE a PENNY-vel, amelynek fókuszában az élelmiszermérnöki szakos hallgatók nagyvállalati elvárásokra történő felkészítése és az oktatás fejlesztése állt. Az üzletlánc továbbá szakmai gyakorlati helyet is biztosít a hallgatóknak, szakemberei pedig részt vesznek az élelmiszerkereskedelem specializáció oktatási és szakmai munkájában.
A hallgatói ötletversenyre összesen 23 csapat nevezett, ebből ötöt választott ki a zsűri. A fődíjas Fillér és ezüstérmes Super Sellers csapatok projektötlete abból indult ki, hogy a fiatalok jelentős része az Instagramon és a TikTokon tölti az ideje nagy részét. Így az e platformokon való aktív jelenlét, valamint a kínálatot, akciókat és üzleti kulisszatitkokat bemutató kreatív videók kiváló kapcsolatteremtési lehetőséget jelenthetnek a fiatalok és a PENNY között.
A dobogó harmadik fokára az Okos megoldások csapata állhatott, akik a PENNY applikáció funkcióit fejlesztették tovább. A fődíjas Fillér csapat az egymillió forintos pénzjutalom mellett felsővezetői mentorálás lehetőségét is elnyerte. Ez utóbbi során a hallgatók betekintést nyerhetnek a PENNY általuk választott vezetőjének munkájába, továbbá kérdéseket tehetnek fel és tanácsokat kérhetnek szakmai fejlődésük érdekében.
„Egyetemünk mindig kiemelt figyelmet fordít az innovatív gondolkodásra és a tudományos eredmények gyakorlatban való alkalmazására, amit az is kiválóan bizonyít, hogy kutatóink nevéhez több szabadalom és oltalom is fűződik. Ugyanígy kiemelt szempont számunkra a tehetséges hallgatók innovatív gondolkodásra ösztönzése is, melyet a MATE x PENNY ötletverseny megvalósítása még tovább erősített”
– emelte ki az együttműködés kapcsán Dr. Gyuricza Csaba, a MATE rektora.
„Támogató munkaadóként a PENNY örömmel áll minden olyan kezdeményezés és kreatív megoldás mögé, amellyel támogathatjuk a következő generációt, hiszen ők építik a jövőt. Mi magunk is számos vállalati programot kínálunk azon fiatalok részére, akik a kereskedelemi pályát választják. Büszkén mondhatom el, hogy egy nagyszerű együttműködés részesei lehettünk és mindenképpen keresni fogjuk a lehetőségeket a folytatásra”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >