Okos fények otthona
Szeptember 19-én hivatalosan is megnyílt a LEDVANCE igazi kuriózumként létrejött, első közép-kelet-európai bemutatóterme, az Okos fények otthona – egy egyedülálló, inspiráló, okos stúdiólakás, mely a legkorszerűbb SMART+ fényforrások és lámpák világába vezeti be a budaörsi Haluxvill villamossági szaküzletbe érkező ügyfeleket, lakberendezőket és vásárlókat egyaránt, környezettudatos, gazdaságos és ízléses világítási megoldásokon keresztül.
Intelligens termékek testközelből
A LEDVANCE, a világ egyik vezető világítástechnikai gyártójaként küldetésének tekinti, hogy vásárlóinak alapos tájékoztatást adjon energiamegtakarítás témájában. Részben innen is jött az elképzelés, hogy a márka egyik legfontosabb e-kereskedelmi partnerével, a Haluxvill-lel együttműködve létrehozza a vizuálisan és termékportfólió tekintetében is egyedi okos stúdiólakást, melynek a Haluxvill budaörsi villamossági szaküzletének felső szintje ad otthont.
„A feladat adta magát; ha már lámpatestek, akkor legyen intelligens világítás, és tegyük ezt rendhagyó módon, amely szerint otthoni környezetet teremtve, jóval „emészthetőbb”, érthetőbb formában szemléltessük az akár applikációval is vezérelhető SMART+ termékeinket. Így született – a Haluxvill-lel való közös gondolkodásból – az okos stúdiólakás ötlete, és kezdődött el a helyiségek megálmodása: előszobával, fürdőszobával, nagyszobával, olvasósarokkal, a bejárati ajtónál lévő terasszal és mini kerttel. A LEDVANCE oldaláról a 3D tervezés, illetve a látványterv elkészítésének koordinációja, valamint a kivitelezés Sárközi Andrea marketing manager munkáját dicséri” – mondta el Magyar István, a LEDVANCE e-kereskedelmi és kiskereskedelmi vezetője.
Teremtsd meg virtuális otthonod!
E termékek megvásárlásakor érdemes azonnal a LEDVANCE SMART+ applikációt letölteni, mely egyszerűen és gyorsan elvégezhető. „A technológiáról elmondhatjuk, hogy közel 90%-os energiamegtakarítás érhető el vele, de itt már nem csupán a LED adta előnyökről beszélhetünk, hanem arról is, hogy ezek a termékek rendkívül széles körben programozhatóak, vezérelhenológiától függően külön volt a LEDVANCE SMART+ Wi-Fi illetve SMART+ Bluetooth alkalmazás, melyek még mindig elérhetők külön-külön is, viszont a közeljövőben beolvadnak az egységes LEDVANCE SMART+ applikációba. Az új applikáció alapvető egyedisége abban rejlik, hogy mostantól egyetlen alkalmazás képes a Wi-Fi-vel és Bluetooth-szal működő okostermékeket vezérelni.
A felhasználói élmény teszi népszerűvé az appot
Ideális tulajdonságainak és a felhasználói élménynek köszönhetően a LEDVANCE SMART+ applikáció egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban és szerte a világon. A 2023. június 28-án bevezetett új applikáció szeptember közepéig közel 66 000 (iOS 32 000 / Android 33 700) letöltést ért el globálisan.
A számok valamennyi korosztályt lefedik: a fiatalok körében modern, trendi jellegével hódít, a középkorúak csoportja esetében az egyszerű használat adja a vonzerőt, míg az idős korosztály a kényelmi szempontok okán nyitott az intelligens világításra.
Csere helyett okosíts!
Energiatakarékosság és pénztárcabarát lehetőségek tekintetében további jó hír, hogy a LEDVANCE „felokosításra” is kínál megoldást, így a háztartásokban eddig használt fényforrásokat nem minden esetben kell lecserélni, csupán kiegészíteni az extra tudással felvértezett, „rezsicsökkentő képességgel” is rendelkező okosdugaljakkal. Ezekkel nincs más teendő, mint bedugni őket a hagyományos csatlakozó aljzatba, és onnantól kezdve mobilról, app-on keresztül bárhonnan vezérelhetővé válik az adott eszköz, továbbá a beépített fogyasztásmérő információkkal szolgál az elhasznált energiamennyiségéről is.
Haluska Péter, a Haluxvill Kft. ügyvezetője ki emelte ki a LEDVANCE „OKOS FÉNYEK OTTHONA” kapcsán: „A LEDVANCE bemutatótermével kényelmes környezetben tudjuk a vásárlóinkat inspirálni, segíteni a döntésben, a kevesebb több elve alapján. Ahelyett, hogy 200 lámpát kitennénk a polcra és rájuk bíznánk a választást, évtizedes tapasztalatunkat, hozzáértésünket felhasználva támogatjuk őket és partnereinket abban, hogy valóban minőségi és a saját életterükhöz alkalmazkodó megoldásokat találhassanak nálunk. Tapasztalatunk szerint az egyszerre bemutatott óriási termékmennyiség sokkal inkább elbizonytalanítja a vásárlót és elveszi a kedvét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >