Okos csomagolórendszerbe invesztál az egyik prágai Albert-üzlet
Az Ahold Delhaize csoporthoz tartozó Albert lánc egyik prágai üzlete a cseh MIWA-val összefogva okos csomagolófalat állított üzembe azzal a céllal, hogy csökkentse a száraz termékek csomagolásához szükséges csomagolóanyag mennyiségét.
Az üzletben több mint 80 termék kapható ún. okoscsomagolásban – az élelmiszertermékek esetében a vásárlók okos, visszazárható, így újra használható tartókat választhatnak, de saját tárolódobozukat is magukkal hozhatják. A csomagolásmentes drogéria és kozmetikai részlegen az ömlesztett áruhoz és a folyékony cikkekhez is speciális, újratölthető tárolók kaphatók.
Az Albert az elmúlt három évben mintegy 20 százalékkal csökkentette karbonlábnyomát.
Kapcsolódó cikkeink
A biogáz jövője a mi jövőnk is
Az Európai unió 10-szeresére akarja emelni a térség biogáz termelését…
Tovább olvasom >Műanyag helyett hagymahéj?
Az egyszer használatos műanyagok óriási problémát jelentenek világszerte, ezért egyre…
Tovább olvasom >Prága betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit
Betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit (pub crawls) a prágai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >