Okos csomagolórendszerbe invesztál az egyik prágai Albert-üzlet
Az Ahold Delhaize csoporthoz tartozó Albert lánc egyik prágai üzlete a cseh MIWA-val összefogva okos csomagolófalat állított üzembe azzal a céllal, hogy csökkentse a száraz termékek csomagolásához szükséges csomagolóanyag mennyiségét.
Az üzletben több mint 80 termék kapható ún. okoscsomagolásban – az élelmiszertermékek esetében a vásárlók okos, visszazárható, így újra használható tartókat választhatnak, de saját tárolódobozukat is magukkal hozhatják. A csomagolásmentes drogéria és kozmetikai részlegen az ömlesztett áruhoz és a folyékony cikkekhez is speciális, újratölthető tárolók kaphatók.
Az Albert az elmúlt három évben mintegy 20 százalékkal csökkentette karbonlábnyomát.
Kapcsolódó cikkeink
Műanyag helyett hagymahéj?
Az egyszer használatos műanyagok óriási problémát jelentenek világszerte, ezért egyre…
Tovább olvasom >Prága betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit
Betiltotta a turisták szervezett éjjeli sörtúráit (pub crawls) a prágai…
Tovább olvasom >In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >