Okos csomagolórendszerbe invesztál az egyik prágai Albert-üzlet
Az Ahold Delhaize csoporthoz tartozó Albert lánc egyik prágai üzlete a cseh MIWA-val összefogva okos csomagolófalat állított üzembe azzal a céllal, hogy csökkentse a száraz termékek csomagolásához szükséges csomagolóanyag mennyiségét.
Az üzletben több mint 80 termék kapható ún. okoscsomagolásban – az élelmiszertermékek esetében a vásárlók okos, visszazárható, így újra használható tartókat választhatnak, de saját tárolódobozukat is magukkal hozhatják. A csomagolásmentes drogéria és kozmetikai részlegen az ömlesztett áruhoz és a folyékony cikkekhez is speciális, újratölthető tárolók kaphatók.
Az Albert az elmúlt három évben mintegy 20 százalékkal csökkentette karbonlábnyomát.
Kapcsolódó cikkeink
50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >