Okok és irányok
Meglehet, a Red Bull termékfejlesztői nem is akartak üdítőitalt csinálni, csak éppen arra a kihívásra reagáltak stílszerűen, amit a nagy kólás cégek által piacra dobott energiaitalok jelentenek számukra. Válaszuk a Simply Cola nevű termék lett (mondjuk: „Egyszerűen kóla”). Az elnevezésében kissé a magyar üzletember „Hagyományos mosóporára” emlékeztető Simply Colát hat európai országban vezetik be 250 és 355 milliliteres kiszerelésben. Nigel Trood, a Red Bull vezérigazgatója szerint kólájuk a cég portfóliójának fantasztikus újdonsága.
Talán érthető, ha a fentiénél nagyobb sikert jósolunk a Coca-Cola nemrég bevezetett Light Plus Green Tee elnevezésű termékének. Mint ismeretes, a nagy üdítőital-gyártók, alkalmazkodva a fogyasztói gondolkodást befolyásoló egészségtrendek fokozatos térnyeréséhez a gazdagabb országokban, az utóbbi években mind több funkcionális (vitaminokkal és/vagy ásványi anyagokkal dúsított) terméket fejlesztettek ki – ilyen a Coca-Cola Light Plus termékcsaládja is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >