Ők a győztesek: Megvannak az idei év legjobb webshopjai
Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol nem csak a szakma legjobbjai tartottak előadásokat, de kihirdették 2023 legjobb webshopjait is. A díjazottak között van személyre szabott ajándékokat, airfryereket, kertgondozási termékeket, kanapékat, berendezési tárgyakat kínáló webshop is.
Az Év Webshopja Versenyt idén már a hetedik alkalommal rendezték meg, míg a hozzá tartozó Webshop Konferencián második alkalommal lehetett részt venni. Az október 18-án tartott eseményen a kiállítói térben több mint 25 kiállító volt jelen a piac legsikeresebb cégeitől, a nap során több mint 15 kivételes előadást hallgathattak meg az érdeklődők.
A Webshop Konferencia fő célja, hogy olyan kézzelfogható és gyakorlatias információt, tudást kapjanak a jelenlévő cégvezetők, webshop tulajdonosok, mellyel a válsághelyzet után még nagyobb lépésekben lesznek képesek fejlődni az online térben. A nap során a résztvevők meghallgathatták Ördög Nórát, valamint a HELL, a Szentkirályi, a Google, az EMAG, a Vodafone, a Billingo, a Foxpost és még sok más cég képviselőjét, akik megosztották naprakész tudásukat a cégvezetőkkel.
Rekordot döntöttek idén a nevezések
Az esemény fénypontja az esti díjátadó volt, amelyet Jakupcsek Gabriella műsorvezető moderált. A díjakat idén 4 fő kategóriában osztották ki, ahol a webáruházakat árbevételük alapján osztályozták, ezen kívül volt az abszolút kategória, ahol ettől függetlenül is felállították a teljes sorrendet. Ennek megfelelően 20 díjazott kapott elismerést, amelyeket a Webshop Konferencia után, a 16:30-kor kezdődő Díjátadó Gálán hirdettek ki.
„Szerencsére évről évre egyre több a lelkes nevező. Idén rekord jelentkezőnk volt, valamivel, több, mint 800 áruház nevezett. Voltak már ismerős nevek, de nagyon sok új, korábban nem nevezett áruház is szerencsét próbált az idei évben. A webáruházak között érezhető évről évre, hogy a szakmai szempontok alapján történő pontozás egyre nehezebb feladatot ad a zsűritagoknak, hiszen elmondható, hogy egyre kiélezettebb a verseny. Ha választanom kellene egy kategóriát, akkor a 8 fős szakmai zsűri meglátásai alapján a 30-300 milliós kategória volt az, ahol a legkisebb pontkülönbségek voltak idén. A pontozás több körben zajlott, hogy a lehető legapróbb részletekig tudjuk a webáruházakat vizsgálni, de ennek ellenére is nagyon nehéz volt a döntés. Természetesen nagyon vártuk az október 18-át, hogy személyesen is tudjunk találkozni a jelentkezőkkel, érdeklődőkkel és a nyertesekkel a Lurdy-házban és már most vannak terveink, hogy a jövő évre milyen újdonságokkal fogunk készülni”
– mondta el a díjátadóról Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség vezetője.
Ők lettek 2023 legjobb webshopjai
Az abszolút győztesek: 1. helyezett: cosori.hu, 2. helyezett: 1kert.hu, 3. helyezett: emlekvilag.hu, Különdíj: sneci.hu, 5. helyezett: noordia.hu, 6. helyezett: shop.szakallkiraly.
30 millió alatti kategória: 1. helyezett: emlekvilag.hu, 2. helyezett: noordia.hu, 3. helyezett: shop.szakallkiraly.
30 és 300 millió közötti kategória: 1. helyezett: 1kert.hu, 2. helyezett: kanape-shop.hu, 3. helyezett: hungarolube.hu, Különdíj: keritesmania.hu
300 millió feletti kategória: 1. helyezett: cosori.hu, 2. helyezett: sneci.hu, 3. helyezett: careclub.hu, Különdíj: warnex.hu
B2B kategória: 1. helyezett: leziteronline.hu, 2. helyezett: shop.e-print.hu, 3. helyezett: nagell-ekszer.hu, Különdíj: gohealth.hu
A győzteseket kiválasztó zsűritagok: Ballai Máté, Biros Levente, Csereklei Zoltán, Dudás László, Kováts Dániel, Kulcsár István Róbert, Naszádos Márk és Rédey Iván
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >