Offerista Group Hungary: Mit vásárolnak és mennyit költenek az új tanévre a fogyasztók?
2021. július 12-27. között az Offerista Group Hungary online felmérést végzett, amelyben a Prospecto.hu digitális prospektus platform 534 látogatója vett részt. A felmérés célja az volt, hogy kiderüljön, terveznek-e vásárlásokat a magyarországi fogyasztók a következő iskolai tanévre, és ha igen, mennyit költenek majd erre.
A felmérésben résztvevők több mint 91%-a mondta azt, hogy tervezi az iskolai tanévvel kapcsolatos vásárlásokat.
A vásárlást tervező válaszadók közel 60%-a szándékozik az üzletben vásárolni, és közel 52%-uk inkább készpénzzel fizet.
Az üzletválasztásnál a fogyasztók számára az ár-érték arány a legfontosabb.
A vásárlást tervező fogyasztók mintegy 60%-a 35 000 ft-ot tervez költeni egy gyermekre.
És bár a legtöbb fogyasztó (közel 50%) nagyjából ugyanannyit költ majd, mint tavaly, közel 35%-uk többet tervez költeni.
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >