Offerista Group Hungary: Mit vásárolnak és mennyit költenek az új tanévre a fogyasztók?
2021. július 12-27. között az Offerista Group Hungary online felmérést végzett, amelyben a Prospecto.hu digitális prospektus platform 534 látogatója vett részt. A felmérés célja az volt, hogy kiderüljön, terveznek-e vásárlásokat a magyarországi fogyasztók a következő iskolai tanévre, és ha igen, mennyit költenek majd erre.
A felmérésben résztvevők több mint 91%-a mondta azt, hogy tervezi az iskolai tanévvel kapcsolatos vásárlásokat.
A vásárlást tervező válaszadók közel 60%-a szándékozik az üzletben vásárolni, és közel 52%-uk inkább készpénzzel fizet.
Az üzletválasztásnál a fogyasztók számára az ár-érték arány a legfontosabb.
A vásárlást tervező fogyasztók mintegy 60%-a 35 000 ft-ot tervez költeni egy gyermekre.
És bár a legtöbb fogyasztó (közel 50%) nagyjából ugyanannyit költ majd, mint tavaly, közel 35%-uk többet tervez költeni.
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >