Offerista Group Hungary: Mit vásárolnak és mennyit költenek az új tanévre a fogyasztók?
2021. július 12-27. között az Offerista Group Hungary online felmérést végzett, amelyben a Prospecto.hu digitális prospektus platform 534 látogatója vett részt. A felmérés célja az volt, hogy kiderüljön, terveznek-e vásárlásokat a magyarországi fogyasztók a következő iskolai tanévre, és ha igen, mennyit költenek majd erre.
A felmérésben résztvevők több mint 91%-a mondta azt, hogy tervezi az iskolai tanévvel kapcsolatos vásárlásokat.
A vásárlást tervező válaszadók közel 60%-a szándékozik az üzletben vásárolni, és közel 52%-uk inkább készpénzzel fizet.
Az üzletválasztásnál a fogyasztók számára az ár-érték arány a legfontosabb.
A vásárlást tervező fogyasztók mintegy 60%-a 35 000 ft-ot tervez költeni egy gyermekre.
És bár a legtöbb fogyasztó (közel 50%) nagyjából ugyanannyit költ majd, mint tavaly, közel 35%-uk többet tervez költeni.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok kétharmada szerint változtatni kell az életmódon a klímaváltozás miatt
Egy új, az Európai Beruházási Bank (EBB) által készített felmérés…
Tovább olvasom >Az ESG előnyei lassan körvonalazódnak
Növekszik a januárban hatályba lépett új ESG szabályozás után érdeklődők…
Tovább olvasom >A munkáltatók, akik nem kínálnak hibrid munkát, elveszíthetik a tehetségek kétharmadát
Az International Workplace Group új kutatása szerint azok a vállalatok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >