Offerista Group Hungary: Mit vásárolnak és mennyit költenek az új tanévre a fogyasztók?
2021. július 12-27. között az Offerista Group Hungary online felmérést végzett, amelyben a Prospecto.hu digitális prospektus platform 534 látogatója vett részt. A felmérés célja az volt, hogy kiderüljön, terveznek-e vásárlásokat a magyarországi fogyasztók a következő iskolai tanévre, és ha igen, mennyit költenek majd erre.
A felmérésben résztvevők több mint 91%-a mondta azt, hogy tervezi az iskolai tanévvel kapcsolatos vásárlásokat.
A vásárlást tervező válaszadók közel 60%-a szándékozik az üzletben vásárolni, és közel 52%-uk inkább készpénzzel fizet.
Az üzletválasztásnál a fogyasztók számára az ár-érték arány a legfontosabb.
A vásárlást tervező fogyasztók mintegy 60%-a 35 000 ft-ot tervez költeni egy gyermekre.
És bár a legtöbb fogyasztó (közel 50%) nagyjából ugyanannyit költ majd, mint tavaly, közel 35%-uk többet tervez költeni.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >