Offerista Group a Media Central konzorcium tagja lett
Európa legnagyobb trade marketing hálózata, az Offerista Group GmbH a Media Central konzorcium tagja lett. Az új partnerség révén a két vállalat egyesíti az offline és digitális hirdetési megoldások területén meglévő alapvető szakértelmét, és ezáltal jelentősen bővíti az ügyfeleinek egy kézből nyújtott szolgáltatások körét.
Az ajánlatok papír alapú és digitális kommunikációja különböző fogyasztói igényekre összpontosít, ezért szimbiózisban állnak egymással. Ezt a szempontot tükrözi a csatornák egyre növekvő hibrid használata a fogyasztók részéről. A MEDIA Central már 2019 óta együttműködik az Offerista Group GmbH-val, hogy a lehető legjobban ki tudja szolgálni az ügyfelek egyre növekvő kívánságait az ajánlatok mindenoldalú kommunikációjával kapcsolatban.
Ez az új partnerség azt jelenti, hogy mindkét vállalat célja az egyre növekvő kereslet kezelése a lehető legjobb szolgáltatást nyújtva egy kézből.
Kapcsolódó cikkeink
5 trend, amely 2024-ben uralni fogja a kiskereskedelmi ágazatot
Oliver Olschewski – az Offerista Group CEE vezérigazgatója szerint: „A…
Tovább olvasom >A MEDIA Central Group nemzetközi terjeszkedésbe kezd és egyesíti erőit a ShopFully-val
Európa vásárlóaktivizálásban legnagyobb specialistája, a MEDIA Central Group egyesíti erőit…
Tovább olvasom >Az ár-érték arány a legfontosabb amikor karácsonyi ajándékokat vásárolunk
Az Offerista Group októberben felmérést végzett valamennyi piacán, így Bulgáriában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >