Offerista Group a Media Central konzorcium tagja lett
Európa legnagyobb trade marketing hálózata, az Offerista Group GmbH a Media Central konzorcium tagja lett. Az új partnerség révén a két vállalat egyesíti az offline és digitális hirdetési megoldások területén meglévő alapvető szakértelmét, és ezáltal jelentősen bővíti az ügyfeleinek egy kézből nyújtott szolgáltatások körét.
Az ajánlatok papír alapú és digitális kommunikációja különböző fogyasztói igényekre összpontosít, ezért szimbiózisban állnak egymással. Ezt a szempontot tükrözi a csatornák egyre növekvő hibrid használata a fogyasztók részéről. A MEDIA Central már 2019 óta együttműködik az Offerista Group GmbH-val, hogy a lehető legjobban ki tudja szolgálni az ügyfelek egyre növekvő kívánságait az ajánlatok mindenoldalú kommunikációjával kapcsolatban.
Ez az új partnerség azt jelenti, hogy mindkét vállalat célja az egyre növekvő kereslet kezelése a lehető legjobb szolgáltatást nyújtva egy kézből.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >