Magazin: Nyugati trendek a hazai grillpultokban
A Landhof Hungária Kft., mint importőr, sikerrel fáradozik a nemzetközi innovációk meghonosításán, a hazai grillpiac színesítésén.
– Bár az eladások zömét most is a hagyományos ízek (borsos, puszta, sajtos stb.) és a kis kiszerelésű, középkategóriás termékek adják, ugyanakkor élénkül a kereslet az újdonságok iránt is. Ezért választékunkat a nyugaton egyre népszerűbb XXL kiszerelésű grillkolbászokkal, különleges, szalonnába vagy sonkába tekert Berner kolbászokkal és a Grillsajt szalonnában készítménnyel gazdagítjuk – mondja Gnám Péter, a cég Key Account Managere.
Megtudjuk tőle, hogy külföldön az innováció a különleges összetételű grillek (birka, marha, pulyka) fejlesztése felé fordult. Ezek a trendek itthon egyelőre még nem számíthatnak komoly sikerre, így inkább a kiszerelések csökkentése és a mixek, parti-összeállítások jelentik az újdonságot.
– Idén is a tavaly már sikeres nyereményjátékokat és partneri akciós újságokat részesítjük előnyben. Ezúttal főként a Party és Griller kiszereléseket és az új Grillsajt szalonnában készítményünket támogatjuk marketinggel – informálja olvasóinkat Gnám Péter.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >