Nyomtatási, csomagolási és reklámdekorációs szakkiállítás áprilisban
Az összekapcsolódó szakmák idei legnagyobb eseménye PPFest néven, több mint nyolcvan kiállító megjelenésével kerül megrendezésre április 14-16-án a Syma Rendezvényközpontban. A kiállítási csokor ezúttal magába foglalja a PPDexpot, a SignExpot és a Flexpot is, melyek együtt lefedik a nyomtatási, csomagolási és reklámdekorációs piac kínálatát.
Az összes szakmai szervezet támogatását élvező csúcsrendezvényen a látogatók megtekinthetik és kipróbálhatják a legkorszerűbb csomagoló gépeket és anyagokat, a hagyományos, és digitális nyomdagépeket, a széles formátumú nyomtatást, a flexo nyomtatás teljes skáláját, és az üzleti és közterületi reklámdekorációs eszközöket.
A kiállítások mellett mindhárom nap szakmai előadások, kerekasztal beszélgetések, kínálnak egész napos programot az FMCG szakma gyártóinak és forgalmazóinak. Külön ki kell emelni a jogszabályokat – termékdíj, EKAER, környezetvédelmi rendeletek – érintő pódiumbeszélgetéseket, és a „Best of HUNGAROPACK – megméretés a világszínpadon” kiállítást.
A rendezvény megtekintése előregisztráció esetén díjmentes. Regisztráció itt: http://www.exporeg.hu/PPD/reg.php?tip=9&meghivo=57
További információ és kiállítói lista: www.ppdexpo.hu www.signexpo.hu
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >