Nyolcvanmilliós pályázat a disznó- és marhahús népszerűsítésére
Az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Kht. október és december között kampányolna a vöröshúsok fogyasztása mellett.
A Kht. most megjelent tenderkiírása a kreativitást tartja a
legfontosabbnak, emellett a koncepciónak eredetinek, újszerűnek és
emlékezetesnek is kell lennie, arról nem is szólva, hogy megfelelő
szlogent kell találni. Hangsúlyoznia kell emellett a kampánynak azt is, hogy a
magyar hústermék jóízű, magyaros, egészséges és biztonságos.
Legutóbb a baromfit népszerűsítette a szakma, miután a
madárinfluenza járvány miatt visszaesett a kereslet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >