Nyolcvanmilliós pályázat a disznó- és marhahús népszerűsítésére
Az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Kht. október és december között kampányolna a vöröshúsok fogyasztása mellett.
A Kht. most megjelent tenderkiírása a kreativitást tartja a
legfontosabbnak, emellett a koncepciónak eredetinek, újszerűnek és
emlékezetesnek is kell lennie, arról nem is szólva, hogy megfelelő
szlogent kell találni. Hangsúlyoznia kell emellett a kampánynak azt is, hogy a
magyar hústermék jóízű, magyaros, egészséges és biztonságos.
Legutóbb a baromfit népszerűsítette a szakma, miután a
madárinfluenza járvány miatt visszaesett a kereslet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >