Nyolcvanmilliós pályázat a disznó- és marhahús népszerűsítésére
Az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Kht. október és december között kampányolna a vöröshúsok fogyasztása mellett.
A Kht. most megjelent tenderkiírása a kreativitást tartja a
legfontosabbnak, emellett a koncepciónak eredetinek, újszerűnek és
emlékezetesnek is kell lennie, arról nem is szólva, hogy megfelelő
szlogent kell találni. Hangsúlyoznia kell emellett a kampánynak azt is, hogy a
magyar hústermék jóízű, magyaros, egészséges és biztonságos.
Legutóbb a baromfit népszerűsítette a szakma, miután a
madárinfluenza járvány miatt visszaesett a kereslet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >Egész évben rendkívül magas az érdeklődés a diákmunkások iránt
A diákmunkák mennyisége az évnek ezen szakaszában, a nyári szezonra…
Tovább olvasom >