Nyolcvanmilliós pályázat a disznó- és marhahús népszerűsítésére
Az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Kht. október és december között kampányolna a vöröshúsok fogyasztása mellett.
A Kht. most megjelent tenderkiírása a kreativitást tartja a
legfontosabbnak, emellett a koncepciónak eredetinek, újszerűnek és
emlékezetesnek is kell lennie, arról nem is szólva, hogy megfelelő
szlogent kell találni. Hangsúlyoznia kell emellett a kampánynak azt is, hogy a
magyar hústermék jóízű, magyaros, egészséges és biztonságos.
Legutóbb a baromfit népszerűsítette a szakma, miután a
madárinfluenza járvány miatt visszaesett a kereslet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >