Nyolcszázezer csomag húst dobnak grillre a Tesco vásárlói
A Tesco tapasztalata alapján évről évre nő a grilltermékek népszerűsége, a vásárlók pedig egyre inkább a magas minőségű termékeket keresik. Az áruházlánc a májustól szeptemberig tartó grillszezonra 800 ezer csomag grill húskészítménnyel, 100 ezer tálca hamburgerhússal és 1,5 millió csomag grillfűszerrel készül. A Tesco emellett izgalmas grill recepteket kínál nemcsak a húsimádóknak és ínyenceknek, de a speciális étrendet követőknek és a vegetáriánusoknak is.
A legnépszerűbb grilltermékek várhatóan idén is a grillkolbászok lesznek, amelyből továbbra is a magyaros ízesítésű a legkeresettebb. Az áruházlánc a 4 féle sajátmárkás grillkolbász mellett baconbe csavart és fehér kolbászokkal is készül. Egyre nő a grillsajtok népszerűsége is: az áruházlánc másfélszeres növekedésre számít az idei szezonban, illetve sokan keresik a marinált és előre pácolt húsokat, amelyekből az éves eladás kétharmadát a grillszezonban értékesíti a Tesco.
Reneszánszát éli az otthoni hamburgerkészítés: évről évre növekszik a kereslet az előre formázott hamburgerpogácsák iránt, amiből tavaly 45 ezer tálcával értékesített az áruház, idén pedig még szélesebb választékkal készül, és ennek több mint kétszeresét tervezi eladni. A grillhúsok között emellett közel 60 féle előre csomagolt és 40 féle hentespultban található hús szerepel. Ezekből a vásárlók leginkább a sertés és a baromfi termékeket keresik. A húsok ízesítéséhez a Tesco összesen több mint 110 féle fűszerkeverékkel és szósszal készül, előbbiből 1,5 millió csomag, utóbbiból pedig 100 ezer darab fogyott tavaly.
Az áruházlánc még egyszerűbbé teszi a felkészülést a kerti partikra: a grilltermékek online is megrendelhetők. A vásárlóknak így elég akár előző nap leadni a megrendelést, legyen szó húsokról, sajtokról, üdítőkről vagy minőségi grill kiegészítőkről, a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás hűtött autóival Budapest, Székesfehérvár, Győr és Szeged mellett júniustól már Veszprémben is házhoz hozza a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az iskolakezdéssel együtt startolhatnak a Tesco gyermekeket, fiatalokat és helyi közösségeket támogató pályázatának nyertes projektjei – közel 2 millióan szavaztak rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Tesco élelmiszermentő hősei 73%-kal csökkentették a vállalat élelmiszer-hulladékát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >