Nyolcszázezer csomag húst dobnak grillre a Tesco vásárlói
A Tesco tapasztalata alapján évről évre nő a grilltermékek népszerűsége, a vásárlók pedig egyre inkább a magas minőségű termékeket keresik. Az áruházlánc a májustól szeptemberig tartó grillszezonra 800 ezer csomag grill húskészítménnyel, 100 ezer tálca hamburgerhússal és 1,5 millió csomag grillfűszerrel készül. A Tesco emellett izgalmas grill recepteket kínál nemcsak a húsimádóknak és ínyenceknek, de a speciális étrendet követőknek és a vegetáriánusoknak is.
A legnépszerűbb grilltermékek várhatóan idén is a grillkolbászok lesznek, amelyből továbbra is a magyaros ízesítésű a legkeresettebb. Az áruházlánc a 4 féle sajátmárkás grillkolbász mellett baconbe csavart és fehér kolbászokkal is készül. Egyre nő a grillsajtok népszerűsége is: az áruházlánc másfélszeres növekedésre számít az idei szezonban, illetve sokan keresik a marinált és előre pácolt húsokat, amelyekből az éves eladás kétharmadát a grillszezonban értékesíti a Tesco.
Reneszánszát éli az otthoni hamburgerkészítés: évről évre növekszik a kereslet az előre formázott hamburgerpogácsák iránt, amiből tavaly 45 ezer tálcával értékesített az áruház, idén pedig még szélesebb választékkal készül, és ennek több mint kétszeresét tervezi eladni. A grillhúsok között emellett közel 60 féle előre csomagolt és 40 féle hentespultban található hús szerepel. Ezekből a vásárlók leginkább a sertés és a baromfi termékeket keresik. A húsok ízesítéséhez a Tesco összesen több mint 110 féle fűszerkeverékkel és szósszal készül, előbbiből 1,5 millió csomag, utóbbiból pedig 100 ezer darab fogyott tavaly.
Az áruházlánc még egyszerűbbé teszi a felkészülést a kerti partikra: a grilltermékek online is megrendelhetők. A vásárlóknak így elég akár előző nap leadni a megrendelést, legyen szó húsokról, sajtokról, üdítőkről vagy minőségi grill kiegészítőkről, a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás hűtött autóival Budapest, Székesfehérvár, Győr és Szeged mellett júniustól már Veszprémben is házhoz hozza a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >