Nyolcadszorra is Superbrands a SPAR
2015-ben ismét elnyerte az egyik legjelentősebb nemzetközi márkaértékelési rendszer védjegyét, a Superbrands címet a SPAR márka. Az elismerés pozitív visszajelzést jelent mind a szakma, mind a vásárlók részéről, hiszen a díjazottak kiválasztásában a szakértőkből álló zsűri mellett a fogyasztók is részt vettek.
Magyarországon 2004-ben indult el a Superbrands program, amelynek legfőbb célja, hogy felkutassa és a szakmán túl a szélesebb közönséggel is megismertesse a legkiválóbb márkákat, amelyek követendő mintát jelentenek a területükön. A független nagy-britanniai Brand Council által létrehozott program ma már világszerte 90 országban működik, és mindenhol azonos előírásokat követve döntenek a jelöltekről. Idén a szakmai bizottság értékelésén túl a fogyasztók véleménye is befolyásolta a döntést: a GfK Hungária Piackutató Intézet 800 fős, országos, reprezentatív mintán végzett felmérést, hogy kiderítsék, melyek a legismertebb, legkedveltebb márkák.
A védjegy ismételt elnyerésével a SPAR újabb egy éven keresztül használhatja a Superbrands logót. Ez a minősítés ma már a következetes márkaépítés fontos eleme a vállalat számára, hiszen az elismerés biztonságot nyújt a cégcsoport vásárlóinak a mindennapi márkaválasztáshoz. Ezen kívül a díjazott vállalatoknak lehetősége nyílik részt venni a Superbrands médiakampányokban és a különböző kutatási programokban, mint például a webhely- vagy versenytárselemzés. Az elismerést Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője vette át Otto Krisztinától a Superbrands Magyarország képviselőjétől.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >