Nyolcadszorra is Superbrands a SPAR
2015-ben ismét elnyerte az egyik legjelentősebb nemzetközi márkaértékelési rendszer védjegyét, a Superbrands címet a SPAR márka. Az elismerés pozitív visszajelzést jelent mind a szakma, mind a vásárlók részéről, hiszen a díjazottak kiválasztásában a szakértőkből álló zsűri mellett a fogyasztók is részt vettek.
Magyarországon 2004-ben indult el a Superbrands program, amelynek legfőbb célja, hogy felkutassa és a szakmán túl a szélesebb közönséggel is megismertesse a legkiválóbb márkákat, amelyek követendő mintát jelentenek a területükön. A független nagy-britanniai Brand Council által létrehozott program ma már világszerte 90 országban működik, és mindenhol azonos előírásokat követve döntenek a jelöltekről. Idén a szakmai bizottság értékelésén túl a fogyasztók véleménye is befolyásolta a döntést: a GfK Hungária Piackutató Intézet 800 fős, országos, reprezentatív mintán végzett felmérést, hogy kiderítsék, melyek a legismertebb, legkedveltebb márkák.
A védjegy ismételt elnyerésével a SPAR újabb egy éven keresztül használhatja a Superbrands logót. Ez a minősítés ma már a következetes márkaépítés fontos eleme a vállalat számára, hiszen az elismerés biztonságot nyújt a cégcsoport vásárlóinak a mindennapi márkaválasztáshoz. Ezen kívül a díjazott vállalatoknak lehetősége nyílik részt venni a Superbrands médiakampányokban és a különböző kutatási programokban, mint például a webhely- vagy versenytárselemzés. Az elismerést Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője vette át Otto Krisztinától a Superbrands Magyarország képviselőjétől.
Kapcsolódó cikkeink
Korszerű logisztikai központot nyitott a SPAR Horvátországban
Október 9-én új logisztikai központot nyitott a SPAR a horvátországi…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >