Nyolcadszorra is Superbrands a SPAR
2015-ben ismét elnyerte az egyik legjelentősebb nemzetközi márkaértékelési rendszer védjegyét, a Superbrands címet a SPAR márka. Az elismerés pozitív visszajelzést jelent mind a szakma, mind a vásárlók részéről, hiszen a díjazottak kiválasztásában a szakértőkből álló zsűri mellett a fogyasztók is részt vettek.
Magyarországon 2004-ben indult el a Superbrands program, amelynek legfőbb célja, hogy felkutassa és a szakmán túl a szélesebb közönséggel is megismertesse a legkiválóbb márkákat, amelyek követendő mintát jelentenek a területükön. A független nagy-britanniai Brand Council által létrehozott program ma már világszerte 90 országban működik, és mindenhol azonos előírásokat követve döntenek a jelöltekről. Idén a szakmai bizottság értékelésén túl a fogyasztók véleménye is befolyásolta a döntést: a GfK Hungária Piackutató Intézet 800 fős, országos, reprezentatív mintán végzett felmérést, hogy kiderítsék, melyek a legismertebb, legkedveltebb márkák.
A védjegy ismételt elnyerésével a SPAR újabb egy éven keresztül használhatja a Superbrands logót. Ez a minősítés ma már a következetes márkaépítés fontos eleme a vállalat számára, hiszen az elismerés biztonságot nyújt a cégcsoport vásárlóinak a mindennapi márkaválasztáshoz. Ezen kívül a díjazott vállalatoknak lehetősége nyílik részt venni a Superbrands médiakampányokban és a különböző kutatási programokban, mint például a webhely- vagy versenytárselemzés. Az elismerést Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője vette át Otto Krisztinától a Superbrands Magyarország képviselőjétől.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >