Nyitottságra hív az Auchan új dolgozói önkéntes programja
Április 24-én almaosztással hívja fel a figyelmet az önkéntesség és az egészséges életmód fontosságára az Auchan áruházai környezetében. Az áruházlánc idén induló, Nyitottság Napja elnevezésű programja az önkéntes munkán keresztül társadalmi felelősségvállalásra buzdítja minden dolgozóját, akik egy-egy projekt felkarolásával ezentúl évente 4 munkanapjukon önkéntes munkával segíthetik a környezetükben megvalósuló, egészségmegőrzést és környezetvédelmet szolgáló kezdeményezéseket.
Az Auchan Retail Magyarország országos munkavállalói önkéntes programjának célja, hogy erősítse a társadalmi integrációt, segítse embertársaink problémái iránti érzékenyítést és felhívja a figyelmet az egészségmegőrzés és a környezettudatosság fontosságára. A Nyitottság Napja során a kereskedelmi lánc dolgozóinak minden évben 4 napra lehetőségük nyílik, hogy többen összefogva munkaidőben, önkéntes munka keretében részt vállaljanak olyan kezdeményezésekben, amelyek az egészséges táplálkozást és egészségmegőrzést, valamint az egészséges termékek előállítását támogatják.
A Nyitottság Napja szerves részét képezi az Auchan megújult társadalmi felelősségvállalási stratégiájának, amely az egészséges életmódot és a minőségi, helyi termékeket, valamint a helyi termelők és ezáltal a helyi közösségek támogatását helyezi a középpontba. A vállalat így nemcsak magas minőségű termékkínálat biztosítását tekinti küldetésének, hanem kiemelten fontosnak tartja a környezettudatos működést, a közhasznú szervezetekkel közös, a társadalom jólétét szolgáló akciókban való részvételt, valamint saját munkatársai szakmai és személyes kibontakozását.
Az új önkéntes program mellett a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe olyan ügyek tartoznak, mint az egész évben folyamatos együttműködés az Élelmiszerbankkal, a vásárlók és a dolgozók felelős fogyasztásra való edukációja vagy a társadalmi partnerekkel folytatott állandó párbeszéd. A vállalat az Auchan az Ifjúságért Alapítványon keresztül pedig további magyarországi megmozdulások keretében is cselekszik a társadalom egészségmegőrzéséért.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >