Nyitottságra hív az Auchan új dolgozói önkéntes programja
Április 24-én almaosztással hívja fel a figyelmet az önkéntesség és az egészséges életmód fontosságára az Auchan áruházai környezetében. Az áruházlánc idén induló, Nyitottság Napja elnevezésű programja az önkéntes munkán keresztül társadalmi felelősségvállalásra buzdítja minden dolgozóját, akik egy-egy projekt felkarolásával ezentúl évente 4 munkanapjukon önkéntes munkával segíthetik a környezetükben megvalósuló, egészségmegőrzést és környezetvédelmet szolgáló kezdeményezéseket.
Az Auchan Retail Magyarország országos munkavállalói önkéntes programjának célja, hogy erősítse a társadalmi integrációt, segítse embertársaink problémái iránti érzékenyítést és felhívja a figyelmet az egészségmegőrzés és a környezettudatosság fontosságára. A Nyitottság Napja során a kereskedelmi lánc dolgozóinak minden évben 4 napra lehetőségük nyílik, hogy többen összefogva munkaidőben, önkéntes munka keretében részt vállaljanak olyan kezdeményezésekben, amelyek az egészséges táplálkozást és egészségmegőrzést, valamint az egészséges termékek előállítását támogatják.
A Nyitottság Napja szerves részét képezi az Auchan megújult társadalmi felelősségvállalási stratégiájának, amely az egészséges életmódot és a minőségi, helyi termékeket, valamint a helyi termelők és ezáltal a helyi közösségek támogatását helyezi a középpontba. A vállalat így nemcsak magas minőségű termékkínálat biztosítását tekinti küldetésének, hanem kiemelten fontosnak tartja a környezettudatos működést, a közhasznú szervezetekkel közös, a társadalom jólétét szolgáló akciókban való részvételt, valamint saját munkatársai szakmai és személyes kibontakozását.
Az új önkéntes program mellett a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe olyan ügyek tartoznak, mint az egész évben folyamatos együttműködés az Élelmiszerbankkal, a vásárlók és a dolgozók felelős fogyasztásra való edukációja vagy a társadalmi partnerekkel folytatott állandó párbeszéd. A vállalat az Auchan az Ifjúságért Alapítványon keresztül pedig további magyarországi megmozdulások keretében is cselekszik a társadalom egészségmegőrzéséért.
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >