Nyitottságra hív az Auchan új dolgozói önkéntes programja
Április 24-én almaosztással hívja fel a figyelmet az önkéntesség és az egészséges életmód fontosságára az Auchan áruházai környezetében. Az áruházlánc idén induló, Nyitottság Napja elnevezésű programja az önkéntes munkán keresztül társadalmi felelősségvállalásra buzdítja minden dolgozóját, akik egy-egy projekt felkarolásával ezentúl évente 4 munkanapjukon önkéntes munkával segíthetik a környezetükben megvalósuló, egészségmegőrzést és környezetvédelmet szolgáló kezdeményezéseket.
Az Auchan Retail Magyarország országos munkavállalói önkéntes programjának célja, hogy erősítse a társadalmi integrációt, segítse embertársaink problémái iránti érzékenyítést és felhívja a figyelmet az egészségmegőrzés és a környezettudatosság fontosságára. A Nyitottság Napja során a kereskedelmi lánc dolgozóinak minden évben 4 napra lehetőségük nyílik, hogy többen összefogva munkaidőben, önkéntes munka keretében részt vállaljanak olyan kezdeményezésekben, amelyek az egészséges táplálkozást és egészségmegőrzést, valamint az egészséges termékek előállítását támogatják.
A Nyitottság Napja szerves részét képezi az Auchan megújult társadalmi felelősségvállalási stratégiájának, amely az egészséges életmódot és a minőségi, helyi termékeket, valamint a helyi termelők és ezáltal a helyi közösségek támogatását helyezi a középpontba. A vállalat így nemcsak magas minőségű termékkínálat biztosítását tekinti küldetésének, hanem kiemelten fontosnak tartja a környezettudatos működést, a közhasznú szervezetekkel közös, a társadalom jólétét szolgáló akciókban való részvételt, valamint saját munkatársai szakmai és személyes kibontakozását.
Az új önkéntes program mellett a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe olyan ügyek tartoznak, mint az egész évben folyamatos együttműködés az Élelmiszerbankkal, a vásárlók és a dolgozók felelős fogyasztásra való edukációja vagy a társadalmi partnerekkel folytatott állandó párbeszéd. A vállalat az Auchan az Ifjúságért Alapítványon keresztül pedig további magyarországi megmozdulások keretében is cselekszik a társadalom egészségmegőrzéséért.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Stabil növekedéssel és zöld beruházásokkal zárta 2024-et a Vajda-Papír
Újabb eredményes évet zárt 2024-ben a Vajda-Papír Cégcsoport, Magyarország piacvezető…
Tovább olvasom >