Nyitottan az új gondolatokra – Lénárd György a Human Telex Reklámügynökségnél
Új art directorral erősíti csapatát a Human Telex Reklámügynökség: Lénárd György korábban a Hung-Ister Zrt., a Cre-Vision és a DDB művészeti vezetőjeként is dolgozott.
A korábban a McDonald’s, Friesland (Pöttyös), Szerencsejáték Zrt., Henkel, Vodafone, Bricostore, Volkswagen és az Unilever márkáival is dolgozó Lénárd György (36) személyében új art directorral bővült a Human Telex Reklámügynökség kreatív csapata. A szabadúszóként saját projekteket is megvalósító szakember ügynökségi karrierjének fontos állomását jelentette többek között a DDB 2003 és 2008 között, majd 2009-2011-ben a Cre-Vision Reklámügynökségben, a kreatívosztály vezetőjeként folytatta, ezután a Hung-Ister Zrt-nél töltötte be az art directori pozíciót.
„Mindig arra törekedtem, hogy olyan munkahelyet válasszak, amely fejlődési lehetőséget jelent, kihívásokat támaszt. A szemléletemet például a kifejezetten a hazai kortárs művészeti kiadványokkal és katalógusokkal foglalkozó Hanga Kiadóval való közös munka alapozta meg, a nemzetközi ügynökségi világban a nagy márkákkal való együttműködést, míg a kisebb cégeknél a munkaszervezés, irányítás, tendereken való indulás világát ismertem meg. A Human Telex Reklámügynökség változatos feladatkört kínál, például a sör márkák és gasztronómiai fesztiválok újdonságot jelentenek számomra. Emellett a cég – mint a neve is mutatja – emberléptékű: szabadabb kezet biztosít és nyitott az új gondolatokra, lehetőség van egy-egy munka végigkísérésére is, amely szempontokat nagyon fontosnak tartok” – emelte ki Lénárd György.
Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója hozzátette: az új szakember nem csak alapos, lelkiismeretes hozzáállást, hanem új látásmódot is hozott a kreatív csapatba.
A Human Telex Reklámügynökség 22 éve a reklámpiacon működő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat, amely integrált ügynökségként olyan márkákat és ügyfeleket szolgált ki az elmúlt években, mint az Arany Ászok, Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Class Fm, Dreher, Guardian, Jameson, Knoppers, Knorr, Kozel, Kőbányai, Magyar Villamosművek Zrt., Malibu, McDonald’s, MIKSZ Zrt., MOL, MUM, Nivea, Philip Morris, Pilsner Urquell, Raiffeisen, Red Bull, Sony, Storck, Unilever. A cég nevéhez fűződik a Budavári Libamájfesztivál és a Kézműves Magyar Ízek Fesztiválja is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >