Nyíregyházi nyertesé az egymilliós fődíj – Elindult a Felfedezők új fordulója
Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes készítménye vett részt a Felfedező tavaszi nyereményjátékban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott az eladott árucikkek száma. Az egymillió forintos fődíjat az újdonságnak számító Abonett szendvicsek megvásárlásával nyerték. A díjátadó napján új termékkörrel elindították a játék második fordulóját is.
Kenézné Vida Judit vehette át a Felfedező játék egymillió forintos fődíját Benedek Esztertől, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjétől. A boldog nyertes Nyíregyházán él férjével és két tizenéves gyermekével, az édesapja által alapított építőipari cégnél dolgozik. A játéktól függetlenül is sokszor vásárol Abonett-készítményeket. Szereti a termékpromóciókat, de ilyen értékes nyereményt még sose nyert. Tudatos fogyasztóként egyébként is előnyben részesíti a Magyar Termék védjegyes árukat.
Szebeni Zoltán, az Abonett Kft. ügyvezetője a cég abonyi telephelyén megtartott díjátadón elmondta: nagyon örülnek, hogy a fődíjat az ő újdonságnak számító gluténmentes szendvicsük megvásárlásával nyerték meg. Minden előzetes várakozásukat felülmúlták az akcióban való részvétel eredményei: a játék 13 hete alatt több min kódját töltötték fel a vásárlók a micrositera.
A Magyar Termék ügyvezetője nagyon eredményesnek értékelte a tavaszi promóciót: a részt vevő hat gyártó – az Abonett mellett a Bábolna Bio, az Europe Gastro, a Gyermelyi, a Hajnal Hús és a Sofidel – 127-féle készítménye megduplázta a 2019-es hasonló akció eladásait. Valamint csaknem 7000-rel több, azaz 34 189 darab AP-kódot töltöttek fel. A játékba regisztrálók száma is növekedett: összesen 10 577 fő.
Benedek Eszter bejelentette, hogy elindították a Felfedező nyereményjáték év végéig tartó második fordulóját, amelyben 8 gyártó – Ceres, Detki Keksz, Gyulahús, Hajnal – Hús, Savencia , Sofidel Hungary, Szerencsi Bonbon, U és U. – 227-féle újabb Magyar Termék védjegyes készítményét ajánlják a játékos kedvű vásárlók figyelmébe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >