Nyílt tender kreatív ügynökségeknek, grafikusoknak!
A Bonafarm Csoport borászata, a Csányi Pincészet Zrt. nyílt tendert hirdet kreatív ügynökségeknek, szabadúszó grafikusoknak.
Feladat: Design, grafikai tervezés – TELEKI bormárka portfólió redesign, a borok címkéinek újragondolása.
Jelentkezés:
1. lépés
A tenderre jelentkezés emailben a viktoria.kesztyus@bonafarm.hu címre kell elküldeni legkésőbb 2023. július 17-ig.
2. lépés
Ezt követően a Bonafarm értesíti a jelentkezőket, és részletes pályázati briefet küld a következő fordulóra vonatkozóan.
Az együttműködés tervezett kezdete: 2023. augusztus
A tender során átadott minden információ szigorúan bizalmas. A Pincészet versenytársaival fennálló aktív szerződés nem megengedett. Ha jelenleg dolgozik valamely versenytársnak, azt mindenképp nevezze meg.
A tenderrel kapcsolatos kérdéseket a következő email címre van lehetőség érkeztetni: viktoria.kesztyus@bonafarm.hu; telefonos érdeklődés: +36 70 338 8516.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Agrárgazdasági kamara: újszerű megoldásokat keresnek az agrárium kihívásaira
Fiatal fejlesztők, startupok, valamint kutatók megoldási javaslatait keresik a mezőgazdaság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >