Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum, amely nyílt kerekasztal-beszélgetéssel várja az érdeklődőket. Az esemény helyszíne az Univer – Erős Pista konferenciaterme lesz Kecskeméten, ahol a résztvevők első kézből értesülhetnek a védjegyhasználattal járó előnyökről és sikertörténetekről.
A program kiemelt elemei:
- Kerekasztal-beszélgetés védjegyhasználói tapasztalatokról neves vállalati marketingvezetőkkel
- Piaci trendek elemzése a Consumer Panel Hungary Gfk Kft. tanácsadójával
- Személyes konzultációs lehetőség a védjegyhasználattal kapcsolatos kérdésekben
- Networking és üzemlátogatás az Univer kecskeméti telephelyén
Teljes program itt: MEGHÍVÓ – Marketing Fórum -02.20..
A rendezvény támogatója az Univer, médiapartner a Trade magazin.
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Jelentkezési határidő: február 10.
Ha érdekel a védjegyhasználat és szeretnél közvetlen információkat kapni, regisztrálj most a következő linken:
🔗 Regisztráció
Kapcsolódó cikkeink
Capsicum Club az Univertől
Egy egészen különleges helyszínt álmodott meg, majd hívott életre január…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >