Nyílik az első Primark-üzlet Magyarországon
A Primark, a népszerű ír fast fashion kiskereskedelmi lánc, hamarosan megnyitja első magyarországi üzletét Budapesten, az Arena Mall bevásárlóközpontban. Maciej Podwojski, a vállalat közép-kelet-európai vezetője a Pénzcentrumnak adott interjúban elmondta, hogy a magyar piacra való belépés a cég hosszú távú stratégiájának része, mely a régióban történő bővítésre irányul. A Primark jelenleg több közép-európai országban is működik, és a magyarországi nyitás tovább erősíti regionális jelenlétüket.
Magyarországi Terjeszkedés
A magyar piac specifikus kiválasztása egy részletes piacelemzésen alapult. Az Arena Mall bevásárlóközpont kiváló infrastrukturális előnyökkel rendelkezik, közel van több közlekedési csomóponthoz, amely elősegíti a magas látogatottságot. A vállalat célja, hogy széles vásárlói réteget vonzzon és kínáljon nekik elérhető árú, de minőségi divatcikkeket.
Munkaerőpiaci Kihívások
A magyar munkaerőpiacra belépve a Primark szembesül a munkaerő megtalálásának és megtartásának kihívásaival, különösen a folyamatosan változó gazdasági környezetben. Ennek kezelésére a cég rugalmas munkaidős rendszereket és versenyképes bérezést kínál, hogy vonzó munkahelyként pozicionálja magát. A vállalat a munkaerő megtartása érdekében számos továbbképzést és fejlesztési programot is biztosít.
Fenntarthatóság és Etika
A fenntarthatóság iránti elkötelezettség kiemelt szerepet kap a Primark üzletpolitikájában. A cég a Primark Cares program keretében vállalta, hogy 2030-ra minden termékét fenntartható forrásból származó anyagokból állítja elő. Ezenkívül a Primark szigorúan ellenőrzi beszállítóit, hogy biztosítsa az etikus munkakörülményeket az ellátási lánc minden szintjén.
Digitális Stratégia
Bár a Primark hagyományosan az üzleti élményre összpontosít, felismerik a digitális technológiák és az e-kereskedelem fontosságát. A vállalat új weboldalt indított, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy előzetesen tájékozódjanak a kínálatról, bár a teljes körű online értékesítést egyelőre nem tervezik. A jövőbeni tervek között szerepel a Click + Collect szolgáltatás kiterjesztése az Egyesült Királyság összes üzletére, amely további kényelmet biztosíthat a vásárlók számára.
A Primark magyarországi megjelenése izgalmas lehetőséget jelent a helyi piac számára, és a cég a vásárlási élmény újraértelmezésére törekszik, modern, vonzó és fenntartható divatot kínálva mindenki számára.
Kapcsolódó cikkeink
Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >Az Arena Mall a Citylife Media-val dolgozik
2024.07.01-től az Arena Mallban található reklámfelületek (nem digitális) és promóciós…
Tovább olvasom >Pepco, KiK, TEDi és Primark: komoly verseny várható
A magyar kiskereskedelmi szektorban a Pepco, amely 2015 óta van…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >