Nyílik az első Primark-üzlet Magyarországon
A Primark, a népszerű ír fast fashion kiskereskedelmi lánc, hamarosan megnyitja első magyarországi üzletét Budapesten, az Arena Mall bevásárlóközpontban. Maciej Podwojski, a vállalat közép-kelet-európai vezetője a Pénzcentrumnak adott interjúban elmondta, hogy a magyar piacra való belépés a cég hosszú távú stratégiájának része, mely a régióban történő bővítésre irányul. A Primark jelenleg több közép-európai országban is működik, és a magyarországi nyitás tovább erősíti regionális jelenlétüket.
Magyarországi Terjeszkedés
A magyar piac specifikus kiválasztása egy részletes piacelemzésen alapult. Az Arena Mall bevásárlóközpont kiváló infrastrukturális előnyökkel rendelkezik, közel van több közlekedési csomóponthoz, amely elősegíti a magas látogatottságot. A vállalat célja, hogy széles vásárlói réteget vonzzon és kínáljon nekik elérhető árú, de minőségi divatcikkeket.
Munkaerőpiaci Kihívások
A magyar munkaerőpiacra belépve a Primark szembesül a munkaerő megtalálásának és megtartásának kihívásaival, különösen a folyamatosan változó gazdasági környezetben. Ennek kezelésére a cég rugalmas munkaidős rendszereket és versenyképes bérezést kínál, hogy vonzó munkahelyként pozicionálja magát. A vállalat a munkaerő megtartása érdekében számos továbbképzést és fejlesztési programot is biztosít.
Fenntarthatóság és Etika
A fenntarthatóság iránti elkötelezettség kiemelt szerepet kap a Primark üzletpolitikájában. A cég a Primark Cares program keretében vállalta, hogy 2030-ra minden termékét fenntartható forrásból származó anyagokból állítja elő. Ezenkívül a Primark szigorúan ellenőrzi beszállítóit, hogy biztosítsa az etikus munkakörülményeket az ellátási lánc minden szintjén.
Digitális Stratégia
Bár a Primark hagyományosan az üzleti élményre összpontosít, felismerik a digitális technológiák és az e-kereskedelem fontosságát. A vállalat új weboldalt indított, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy előzetesen tájékozódjanak a kínálatról, bár a teljes körű online értékesítést egyelőre nem tervezik. A jövőbeni tervek között szerepel a Click + Collect szolgáltatás kiterjesztése az Egyesült Királyság összes üzletére, amely további kényelmet biztosíthat a vásárlók számára.
A Primark magyarországi megjelenése izgalmas lehetőséget jelent a helyi piac számára, és a cég a vásárlási élmény újraértelmezésére törekszik, modern, vonzó és fenntartható divatot kínálva mindenki számára.
Kapcsolódó cikkeink
Ezt nem láttuk jönni: zöld gasztro-oázis és Zara Home x Nanushka kollab karácsonyra az Arena Mallban
Friss, kényelmes, fenntartható: mostantól életteli, zöld környezetben töltődhetünk az Arena…
Tovább olvasom >A Primark új partnerrel fejleszti kollégáinak a körkörös tervezéssel kapcsolatos képzését
A nemzetközi divatáru-kiskereskedő Primark a Circular Textiles Foundation (CTF) partnerségével továbbképzési programot…
Tovább olvasom >Több száz alapvető gyerekcikk árát fagyasztja be idén a Primark
Az idei árbefagyasztás az alapvető ruházati cikkekre vonatkozik, tetőtől talpig,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >