Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és receptdobozai sikerének. A vállalat célja, hogy jövőre Belgiumban is elérje a nyereségességet.
25%-os forgalomnövekedést ért el idén a Crisp, miután az elmúlt két évben 15%-kal csökkentette költségeit. Ennek eredményeként a vállalat először vált nyereségessé: működési szinten június óta pozitív eredményt könyvelhet el Hollandiában – nyilatkozta Tom Peeters vezérigazgató a holland FD napilapnak.
Bár a Crisp 2022-ben még 50 millió eurós veszteséget szenvedett el, a nyereségesség egyre fontosabbá vált a megváltozott befektetési környezet miatt. A növekvő kamatlábak megnehezítik a veszteséges növekedési szakaszban lévő cégek számára a kockázati tőke bevonását, így a Crisp átszervezte működését: az amszterdami központban tízből egy állást megszüntetett, bezárta a belgiumi disztribúciós központját Bornemben, és egy hatékonyabb csomagológépet kezdett el használni.
A pandémia utáni növekedés lassulása ellenére a cég eladásai továbbra is stabilan emelkednek: a heti rendeléseket leadó vásárlók száma 64%-kal nőtt az előző évhez képest. Ez részben a receptdobozok sikerének köszönhető, amelyek eladásai tavaly óta megduplázódtak. Az egy rendelésre jutó nyereség egy év alatt 10%-kal nőtt, így minden további rendelés hozzájárul a nyereséghez.
RetailDetail
Kapcsolódó cikkeink
Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >Egyetemi campusokon nyit üzleteket a SPAR Hollandiában
A SPAR Netherlands és a Compass Group Netherlands együttműködésében két…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >