Nyereséges évet zárt a Tesco Magyarországon
Nyereséggel zárta legutóbbi gazdálkodási évét a Tesco-Global Áruházak Zrt. Magyarországon: a cég adózás utáni eredménye 13,2 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi jelentős, 68 milliárd forintos veszteséget követően – ez derült ki az áruházlánc nyilvános cégadatbázisban közzétett legfrissebb adataiból.
Az értékesítés nettó árbevétele a 2015. március 1. és 2016. február 29. közötti üzleti évben 0,71 százalékkal emelkedett az előző évhez képest, így 614 milliárd forint volt. Ez a növekedés a jelentés szerint elsősorban az élelmiszer választék fejlesztésének, a vásárlók számára kedvező akcióknak és áraknak, illetve az online kereskedelem, valamint a kis formátumú boltok fejlődésének eredménye – írták.
Az egyéb ráfordítások összege a tárgyévben 43,8 milliárd forintra csökkent. A jelentős csökkenést az okozta, hogy míg az előző üzleti évben az ingatlanokra közel 60 milliárd forint terven felüli értékcsökkenést számolt el a cég, addig az idén ennek értéke csupán 8,5 milliárd forint volt.
A pénzügyi műveletek eredménye 14,7 milliárd forint nyereség volt, ami az előző évhez képest 6,4 milliárd forinttal magasabb. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >