Nyereményjáték a betétkártya-tulajdonosoknak
Elindult a MasterCard Worldwide őszi promóciója Magyarországon, amely során a kártyatársaság a Maestro® betéti kártyával fizetőket vonja játékba. A fődíj nyertese 1 millió forint összeghatárig vásárolhat a Westend City Center üzleteiben.
Amint azt Mihalszky Anikó, a MasterCard Europe kelet-közép-európai regionális marketingmenedzsere elmondta, a döntéssel azt szeretnék elérni, hogy Európa vezető betétikártya-márkája – jelenleg 287 millió Maestro kártya van forgalomban Európában – látványosabban váljon el a továbbra is fókuszban lévő MasterCard márkától.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >