Nyeremény Expedíció a Knopperstől
Nyeremény Expedícióra hívta a Coop Promo+ vevőket vásárlásösztönző nyereményjátékával a Knoppers, amelynek során napi, heti ajándékok és egy kalandos fődíj is várta a fogyasztókat. Az aktvitásban a Human Telex Advertising& Event volt a márka partnere.
A mindennapi kis plusz energiáról gondoskodó Knoppers ostyaszeletek jelentős részét a kisebb boltok lendületes életet kedvelő vevői teszik a kosarukba, így a márka most kifejezetten az ilyen üzletláncokat vette célba kommunikációja során. A május-június hónapban a Coop Promo+ hálózatra szabva indított Nyeremény Expedíció a kitűzött elvárásokat túlteljesítette mind az értékesítési eredményeket, mind a részvételi számot illetően. Az online kódfeltöltésre alapuló vásárlásösztönző játék kreatívja (a hegyláncot idéző, csúcsukra állított Knoppersek) és ajándékai (trekking kerékpárok, fényképezőgépek, és az ausztriai élménytúra) mind megjelenítették azt a dinamikus életmódot, amelyet a brand is képvisel.
A promóció kidolgozását és lebonyolítását a Human Telex Advertising& Event végezte, amely tenderen nyerte el a feladatot.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a meggy fogyasztásösztönző kampány
Míg tavaly a vártnál később, idén az időjárási körülmények miatt…
Tovább olvasom >Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja…
Tovább olvasom >A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >