Nyeremény Expedíció a Knopperstől

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 07. 14. 11:25

Nyeremény Expedícióra hívta a Coop Promo+ vevőket vásárlásösztönző nyereményjátékával a Knoppers, amelynek során napi, heti ajándékok és egy kalandos fődíj is várta a fogyasztókat. Az aktvitásban a Human Telex Advertising& Event volt a márka partnere.

Knoppers_kv

A mindennapi kis plusz energiáról gondoskodó Knoppers ostyaszeletek jelentős részét a kisebb boltok lendületes életet kedvelő vevői teszik a kosarukba, így a márka most kifejezetten az ilyen üzletláncokat vette célba kommunikációja során. A május-június hónapban a Coop Promo+ hálózatra szabva indított Nyeremény Expedíció a kitűzött elvárásokat túlteljesítette mind az értékesítési eredményeket, mind a részvételi számot illetően. Az online kódfeltöltésre alapuló vásárlásösztönző játék kreatívja (a hegyláncot idéző, csúcsukra állított Knoppersek) és ajándékai (trekking kerékpárok, fényképezőgépek, és az ausztriai élménytúra) mind megjelenítették azt a dinamikus életmódot, amelyet a brand is képvisel.

A promóció kidolgozását és lebonyolítását a Human Telex Advertising& Event végezte, amely tenderen nyerte el a feladatot.

Kapcsolódó cikkeink