Nyer az online
A Deloitte 2016-os éves vásárlói felmérése azt jósolja, hogy az idei ünnepi szezon alatt az e-kereskedelem hatalmas teret nyer. A megkérdezettek nagy része azt mondta, hogy a legtöbb terméket online fogja megrendelni, és legalább annyit fog költeni, mintha boltban vásárolna.
A felmérés szerint 17-19%-kal nőhet az Egyesült Államokban az e-kereskedelem 2016 novembere és 2017 januárja között, az emberek összesen 96-98 milliárd dollárt fognak költeni a számítógépeik előtt ülve. Az online vásárlás másik fontos hozadéka, hogy a megkérdezettek 40%-a nem siet a termékek beszerzésével. A gyors szállításnak köszönhetően a legtöbben decemberben intézik az ünnepi előkészületeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >