Nyer az online
A Deloitte 2016-os éves vásárlói felmérése azt jósolja, hogy az idei ünnepi szezon alatt az e-kereskedelem hatalmas teret nyer. A megkérdezettek nagy része azt mondta, hogy a legtöbb terméket online fogja megrendelni, és legalább annyit fog költeni, mintha boltban vásárolna.
A felmérés szerint 17-19%-kal nőhet az Egyesült Államokban az e-kereskedelem 2016 novembere és 2017 januárja között, az emberek összesen 96-98 milliárd dollárt fognak költeni a számítógépeik előtt ülve. Az online vásárlás másik fontos hozadéka, hogy a megkérdezettek 40%-a nem siet a termékek beszerzésével. A gyors szállításnak köszönhetően a legtöbben decemberben intézik az ünnepi előkészületeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >