Nyer az online
A Deloitte 2016-os éves vásárlói felmérése azt jósolja, hogy az idei ünnepi szezon alatt az e-kereskedelem hatalmas teret nyer. A megkérdezettek nagy része azt mondta, hogy a legtöbb terméket online fogja megrendelni, és legalább annyit fog költeni, mintha boltban vásárolna.
A felmérés szerint 17-19%-kal nőhet az Egyesült Államokban az e-kereskedelem 2016 novembere és 2017 januárja között, az emberek összesen 96-98 milliárd dollárt fognak költeni a számítógépeik előtt ülve. Az online vásárlás másik fontos hozadéka, hogy a megkérdezettek 40%-a nem siet a termékek beszerzésével. A gyors szállításnak köszönhetően a legtöbben decemberben intézik az ünnepi előkészületeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >