Nyer az online
A Deloitte 2016-os éves vásárlói felmérése azt jósolja, hogy az idei ünnepi szezon alatt az e-kereskedelem hatalmas teret nyer. A megkérdezettek nagy része azt mondta, hogy a legtöbb terméket online fogja megrendelni, és legalább annyit fog költeni, mintha boltban vásárolna.
A felmérés szerint 17-19%-kal nőhet az Egyesült Államokban az e-kereskedelem 2016 novembere és 2017 januárja között, az emberek összesen 96-98 milliárd dollárt fognak költeni a számítógépeik előtt ülve. Az online vásárlás másik fontos hozadéka, hogy a megkérdezettek 40%-a nem siet a termékek beszerzésével. A gyors szállításnak köszönhetően a legtöbben decemberben intézik az ünnepi előkészületeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >